Reply on: Minko #241387:
To spomalené odblokovanie je ale vlastnosťou všetkých moderných železničných vozidiel. Ani ten hukot im nevadi?
Je predsalen rozdiel medzi kostolom a malou časťou priemyselného objektu s funkcionalistickou fasádou.
Neviem na koľko ocenili sekundu v Prahe, ale podľa výpočtu DPB 1400 eur/sekunda/rok by to bolo len za prvých 30 rokov prevádzky 1,26 mil. Eur len na nákladoch dopravného podniku. A to ešte ani nie je zahrnuté dlhšie cestovanie z pohľadu cestujúcich.
Aj tak tá budova už nebude nikdy slúžiť pôvodnému účelu. To teraz budeme kritizovať, že Reichstag má sklenenú strechu, alebo viedenský Gasometer má diery vo fasáde a nejaké prílepky?
Valec
Na dnešných podmienkach navrhnuté riešenie totiž vôbec nemusí fungovať aj potom.