Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ozaj, to bude Arriva všetky prímestské busy bratislavskej prevádzky parkovať u Blagussu v Bratislave? Pomestia sa tam vozy dvoch dopravcov?

Budú v regióne niekde aj záložné vozidlá (podobne ako máva DPB na niektorých obratiskách)? Totiž [môžem sa mýliť], Slovak Lines nejaké vozy parkuje aj v Malackách, Stupave, Senci a Pezinku. Koho sú to areály? Všetky sú pre Arrivu "cesta zarúbaná"?

Budú nejaké vozy z bratislavskej Arrivy parkovať aj v areáli Arriva Trnava? Veď už dnes jedna linka (zopár spojov) Slovak Lines jazdí až do Trnavy a to sa, predpokladám, nebude meniť.
Reply on: birch #241215:
Po dvoch týždňoch mi opäť cestu skrížila večerná L163 z centra o tom istom čase ako minule, tentokrát v nedeľu.

Tak sa znova dokumentačne podelím: Zážitok bol úplne odlišný, už od Trnavského mýta bolo v autobuse asi zo sedem klientov nocľahárne, žiadni iní cestujúci. Možno tým, že sa ochladilo, výzor mali už viditeľne viac ošumelý, správanie iné (hluk, rúška pod bradou, pár ľudí 'zabralo' celý autobus, dlhý nástup - predsa len majú dosť vecí a niektorí slabšiu motoriku). Tentokrát to teda už nebol spoj pre bežné publikum.

Zhrnuté: Myslím, že je skvelé pre všetkých (klientov nocľahárne aj bežných cestujúcich), že takáto linka vznikla, aj keby bola zadarmo. Jedni sa odvezú priamo kam potrebujú a druhí majú vyššiu kultúru cestovania v L61.
Reply on: M@trixX #241329:
Vďaka za radu, ale vymazanie cache/cookies nepomohlo - jediný spôsob, ktorý mi funguje, je kliknúť na Obnoviť pri každej nesprávne zobrazenej fotke, potom ju väčšinou načíta správne. Trochu otravné, ale čo už, aspoň nejako to ide.
V stredu majú odborári demonštráciu pred Úradom vlády, takže počítajte s potenciálnymi problémami na linke 203
Reply on: rosomak44 #241328:
Mne sa to stalo no potom už sa mi zobrazovali správne.
Reply on: rosomak44 #241328:
Uz sa na to stazovalo par ludi. Niektorym pomohlo vymazat cache a/alebo cookies, inym nic.
Zdravím, pri prezeraní noviniek v Galérii mi v poslednom čase zobrazuje niektoré fotky miniatúrne, iné zobrazí normálne. Stáva sa to aj niekomu z vás alebo je problém len v mojom PC? Na iných stránkach mi to ale nerobí... Prikladám screenshot.
Reply on: Urbanway 2423 #241326:
Pôvodná info - ide po zastávku Klientske centrum sa doplnila, že odtiaľ pokračujú cez zastávky Slovínska a Depo Trnávka na Bojnickú.

Btw. x38 tento rok premávať nebude?
Reply on: Trolley #241325:
Ja ich tu stále vidím, možno to bol nejaký krátkodobý výpadok, keďže sa tam pridali poradia.
Prečo boli z tejto stránky stiahnuté CP L39 a 80, ktoré mali platiť 30.10. - 01.11.2021?
Reply on: Urbanway 2423 #241323:
V roku 2022
Reply on: Miro #241322:
Kedy sa má vlastne toto parkovisko otvoriť?
Reply on: Palo #241320:
Parkovisko pri Kauflande je bezplatné, takže sa dá kľudne využiť ako záchytné parkovisko. 🙂
Zdravím, v stredu ráno prídem autom do Rače a chcel by som pokračovať do centra električkou 3 do centra.
Je v Rači možnosť zaparkovať na záchytnom parkovisku ? Uvažujem auto nechať pri Kauflande a pokračovať zo zast. Záhumenice. Za lepšie riešenie vopred ďakujem.
Reply on: birch #241299:
Tak mesto si neopraví svoju komunikáciu a preto tam prestane premávať MHD?
To je tá podpora cestovania verejnou dopravou..
Inak ani na Pánty by touto logikou už nič nešlo.. tiež je tam poriadne rozbitá cesta.
Reply on: Urbanway 2423 #241317:
To som tú 55 aj navrhoval, jedine počas špičky nasadenie kĺbových vozov alebo skrátiť interval z 10 - 15minút na 5minút, po 7h ráno prac. dní je k Avionu slušne plná, no mnoho ľudí, študentov vystupuje na Ivánskej ceste. Dosť ľudí ide 59 k Bezke z Petržalky a Račka
Reply on: N/A #241316:
Na pánty by po zrušení 59 určite musela premávať nejaká obdoba 55, 65 by to v súčasnom intervale určite nezvládala.
Reply on: Urbanway 2423 #241315:
Oni napíšu plány no nieje nič isté či budú hotové včas a niektoré zrealizovateľné keď sa všetko mení ako názvy zastávok, pribúdanie a iné.

To bol môj názor no súhlasím i tým návrhom, len tí, čo pôjdu 3 z Petržalky na Pánty, prestúpia na Detvianskej a 65 nemusí stačiť.

Uvidíme čo sa bude nové budovať, príde nové vedenie a pomení sa niečo určite.
Reply on: N/A #241314:
94 podľa mňa nie je treba ťahať až na Jasovskú, to by tam jazdil autobus každé 3-4 minúty, čo je príliš veľa. 98 by stačilo ťahať na Vyšehradskú (na Antolskej až toľko spojov netreba) a 94 nechať tak, ako je.

95 sa po dobudovaní električky určite neponechá, keďže linkové vedenie v Petržalke je na električku pripravené a 95 bola od začiatku náhradou za električku. Aj ponechanie 59 je otázne, keďže ju vo veľkej miere nahradí električka a nejaká linka Na pánty. Na Antolskej je miesta viac než dosť, len by tam bolo potrebné vybudovať sociálku a tiež tam nie je potrebné ťahať toľko liniek.

Zastávky Bzovícka a Žehrianska sú využívané viac-menej podobne, ako Ľubovnianska a Jasovská, takže ukončiť niečo ďalšie na Antolskej je podľa mňa zbytočné. 93 stojí v zápche menej ako 98, už len preto, že jej trasa je kratšia a ide veľkú časť trasy po Panónskej ceste, kde zápchy nezvyknú byť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.