Ozaj, to bude Arriva všetky prímestské busy bratislavskej prevádzky parkovať u Blagussu v Bratislave? Pomestia sa tam vozy dvoch dopravcov?
Budú v regióne niekde aj záložné vozidlá (podobne ako máva DPB na niektorých obratiskách)? Totiž [môžem sa mýliť], Slovak Lines nejaké vozy parkuje aj v Malackách, Stupave, Senci a Pezinku. Koho sú to areály? Všetky sú pre Arrivu "cesta zarúbaná"?
Budú nejaké vozy z bratislavskej Arrivy parkovať aj v areáli Arriva Trnava? Veď už dnes jedna linka (zopár spojov) Slovak Lines jazdí až do Trnavy a to sa, predpokladám, nebude meniť.
Budú v regióne niekde aj záložné vozidlá (podobne ako máva DPB na niektorých obratiskách)? Totiž [môžem sa mýliť], Slovak Lines nejaké vozy parkuje aj v Malackách, Stupave, Senci a Pezinku. Koho sú to areály? Všetky sú pre Arrivu "cesta zarúbaná"?
Budú nejaké vozy z bratislavskej Arrivy parkovať aj v areáli Arriva Trnava? Veď už dnes jedna linka (zopár spojov) Slovak Lines jazdí až do Trnavy a to sa, predpokladám, nebude meniť.
Urbanway 2423
95 sa po dobudovaní električky určite neponechá, keďže linkové vedenie v Petržalke je na električku pripravené a 95 bola od začiatku náhradou za električku. Aj ponechanie 59 je otázne, keďže ju vo veľkej miere nahradí električka a nejaká linka Na pánty. Na Antolskej je miesta viac než dosť, len by tam bolo potrebné vybudovať sociálku a tiež tam nie je potrebné ťahať toľko liniek.
Zastávky Bzovícka a Žehrianska sú využívané viac-menej podobne, ako Ľubovnianska a Jasovská, takže ukončiť niečo ďalšie na Antolskej je podľa mňa zbytočné. 93 stojí v zápche menej ako 98, už len preto, že jej trasa je kratšia a ide veľkú časť trasy po Panónskej ceste, kde zápchy nezvyknú byť.