Reply on: Urbanway 2423 #241313:
93 na Jasovskú ako náhrada za 98, 94 Jasovská cez Vyšehradskú, 95 (po vybudovaní električky do Janíkovho dvora sa asi zruší, keďže sa pomení linkovanie po dokončení trate, ak ju nechajú vrátiť ju na Antolskú) a 98 po Vyšehradskú, prípadne Antolská, 99 ponechať na Antolskej, 59 jazdí len v špičke, len otázkou je koľko vozov sa zmestí na obratisku Antolská, ked jazdila tam 59 a 95 boli tam cca 5 vozov kĺbových, píšem iba názor. Viac ľudí ide od Tesca na Ľubovniansku a Jasovskú 98, zast. Bzovícka je využívaná? Tá 93 nieje často v zápche ako 98
Bude tam stáť SBS a púšťať ich len s lístkom?
Urbanway 2423
95 sa po dobudovaní električky určite neponechá, keďže linkové vedenie v Petržalke je na električku pripravené a 95 bola od začiatku náhradou za električku. Aj ponechanie 59 je otázne, keďže ju vo veľkej miere nahradí električka a nejaká linka Na pánty. Na Antolskej je miesta viac než dosť, len by tam bolo potrebné vybudovať sociálku a tiež tam nie je potrebné ťahať toľko liniek.
Zastávky Bzovícka a Žehrianska sú využívané viac-menej podobne, ako Ľubovnianska a Jasovská, takže ukončiť niečo ďalšie na Antolskej je podľa mňa zbytočné. 93 stojí v zápche menej ako 98, už len preto, že jej trasa je kratšia a ide veľkú časť trasy po Panónskej ceste, kde zápchy nezvyknú byť.