Reply on: Ike #240972:
Prosím ťa, toto ma fakt zaujalo, kto tu výnimku udeľuje a z čoho?- v 56/2012 som našiel zákaz stojacich cestujúcich iba pre príležitostnú dopravu;
- nenašiel som, že by samotný zápis stojaich osôb v TP obmedzoval možnosti premávky;
- MHD pokiaľ viem nie je licencovaná linka po linke, ale ako celok, takže si tam tiež neviem predstaviť aplikáciu obmedzenia touto cestou;
- výnimka na D1 sa podľa verejne známych info riešila kvôli dvihnutiu (minimálnej) rýchlosti, nie kapacite;
- ako bolo spomenuté SL "rýchliky" po diaľnici zvykli brať stojacich.
Vopred ďakujem!
810zssk
Po úplnom dokončení D4 bude rozdiel v jazdnej dobe MHD vs autom medzi obcami na západ od Bratislavy a južnou časťou Petržalky úplne absurdný, ale zatiaľ som nepočul že by to niekoho rušilo a že by sa s tým išlo niečo robiť. Ono by to aj ťažko išlo pri nevôli výrazne navyšovať výkony.