Doposiaľ tam bol zabezpečený prestup, takže teraz bude asi zabezpečený tiež. Najlepšie je pozrieť si CP na zastávke, tam bolo v poznámke napísané, že v Jurajovom dvore je zabezpečený prípoj (táto informácia by sa podľa mňa mohla pridať aj do CP na imhd ).
prečo bola zrušená diskusia k maratónskym výlukám? Nevidím ju pod článkom ani sa do nej neviem dostať cez sekciu diskusia, hoci tam ešte pred hodinou bolo asi 20 príspevkov.
Ako je to s spojmi L65, ktoré končia na Jur. dvore (z Tbiliskej cez víkend 18:52, 20:52) a potom v tom istom čase pokračujú nočné služby 65/51, 52? Je tam garantovaný prestup? Vyhľadávač spojenia takýto prestup neponúkne.
Keď bude D - d***l, d****t, dunaj, divadlo?? Predtým ako sa menili názvy nik neriešil, starší si spomínajú na 90-roky, proste konečná bola ako Astronomická, Čiližská, Rajská, ...
Ked uz, tak Karlsdorf. btw. ani Jurov dvor neznie zle.
Nerozumiem, co je na tom divne, ked sa skomolenina dodatocne opravi. Vzdy lepsie ako Grofska niva ci Trojjaskynne polia.
Dokumentačne z Račianskeho mýta - veľa je už dokončené, ale hotové to zatiaľ nie je - aj keď ak by sa veľmi posnažili, pravé odbočenie z Šancovej do Rače aj pruh na Legionárskej by už zajtra (koniec mesiaca) otvoriť mohli, tam už je doasfaltované.
Zaujalo ma, že ostrovček na Radlinského pred odbočením na Legionársku je posunutý tak, že vedľa električkového pásu (v tom mieste už v oblúku) nevznikli dva plnohodnotné pruhy smer Rača / Trnavské mýto. Ak pôjde električka, tak to tam dve autá budú mať natesno a napr. medzi električku a bus sa už ďalšie auto nezmestí. Tak neviem, či to je zámer alebo to projektant úplne dobre nenaprojektoval alebo to robotníci úplne dobre neurobili...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
birch