Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: samkoh #240734:
Ja pri tej nedeľňajšej výluke nerozumiem tomu, ako môže 210 v pohode premávať po Karadžičovej, ale 21 a 88 nie?
Reply on: birch #240730:
Doposiaľ tam bol zabezpečený prestup, takže teraz bude asi zabezpečený tiež. Najlepšie je pozrieť si CP na zastávke, tam bolo v poznámke napísané, že v Jurajovom dvore je zabezpečený prípoj (táto informácia by sa podľa mňa mohla pridať aj do CP na imhd 🙂).
prečo bola zrušená diskusia k maratónskym výlukám? Nevidím ju pod článkom ani sa do nej neviem dostať cez sekciu diskusia, hoci tam ešte pred hodinou bolo asi 20 príspevkov.
Reply on: ufo #240732:
Nič nové 😆😆
Reply on: N/A #240729:
Na Slovensku by aj to doyebali a robilo by to rámus. Tak ako doyebali PJD v KV.
Reply on: si #240726:
zabudol si path ... cize rm -rf /
Ako je to s spojmi L65, ktoré končia na Jur. dvore (z Tbiliskej cez víkend 18:52, 20:52) a potom v tom istom čase pokračujú nočné služby 65/51, 52? Je tam garantovaný prestup? Vyhľadávač spojenia takýto prestup neponúkne.
Reply on: Viliam22 #240727:
Treba im dať pneumatiky 😆😆😆😆 ili princíp hyperloop, maglev
Reply on: N/A #240721:
Keď bude D - d***l, d****t, dunaj, divadlo?? 😆😆 Predtým ako sa menili názvy nik neriešil, starší si spomínajú na 90-roky, proste konečná bola ako Astronomická, Čiližská, Rajská, ...
Reply on: Urbanway 2423 #240719:
Len na 4 by museli byť staré súpravy lebo by si mal na krku ďalšiu petíciu dunenia z KV
Reply on: N/A #240721:
rm -rf 😃
(unixov znali pochopia 🙂 )
Reply on: FFF13 #240717:
Ešte lepší je ten smer jazdy PETRŽALKA, EINSTEINOVA...
Reply on: 810zssk #240709:
Asi zhanaju nove platany alebo pripravuju nejaky dalsi tunel… A ved aj tak si tu zo zakonov kazdy robi len trhaci kalendar.
Reply on: Viko #240708:
Ked uz, tak Karlsdorf. 🙂 btw. ani Jurov dvor neznie zle. 🙂
Nerozumiem, co je na tom divne, ked sa skomolenina dodatocne opravi. Vzdy lepsie ako Grofska niva ci Trojjaskynne polia. 🙂
Dokumentačne z Račianskeho mýta - veľa je už dokončené, ale hotové to zatiaľ nie je - aj keď ak by sa veľmi posnažili, pravé odbočenie z Šancovej do Rače aj pruh na Legionárskej by už zajtra (koniec mesiaca) otvoriť mohli, tam už je doasfaltované.

Na zastávkach električiek je už namontovaný aj nový označník - ten ešte predvčerom na Tragáčikovej fotke nebol (https://imhd.sk/ba/galeria-media/u/16236/V%C3%ADkendov%C3%A9-v%C3%BDluky-na-Ra%C4%8Dianskej-29-8-2021/266825/ ). Fotku som urobil nastojato, tak ju skúsil vložiť takto, či to prejde...

Zaujalo ma, že ostrovček na Radlinského pred odbočením na Legionársku je posunutý tak, že vedľa električkového pásu (v tom mieste už v oblúku) nevznikli dva plnohodnotné pruhy smer Rača / Trnavské mýto. Ak pôjde električka, tak to tam dve autá budú mať natesno a napr. medzi električku a bus sa už ďalšie auto nezmestí. Tak neviem, či to je zámer alebo to projektant úplne dobre nenaprojektoval alebo to robotníci úplne dobre neurobili...
Reply on: FFF13 #240720:
To si predstav, že by použili r, n a m - rn, rm. 😄
Reply on: N/A #240718:
Oki, ale mohlo byt aj v ako vozovna (alebo keď chceme po novom d - depo), proste hocičo iné, kludne aj kvetináč, len nech sa to nemýli ako teraz. Navyse podla mna by bolo lepšie radšej označiť spoje, kt. končia na Astr. lebo tých je menej - bolo by to také prehľadnejšie ako nejaké písmeno skoro za každým číslom ako je to teraz
Reply on: 810zssk #240716:
Výhodou električiek je podľa mňa vyššia kapacita (napr. taká N34 bývala pre koronou dosť plná), to, že by išli z centra (toto by sa dalo čiastočne vyriešiť aj odklonením N61 a N95) a v neposlednom rade aj ekologická stránka. Cesta z Hl. st. by síce trvala dlhšie, ale hlavne cez víkendy je otázne, koľko ľudí reálne potrebuje ísť cez Hl. st., obzvlášť, keď je v noci aj zatvorená (s výnimkou rozjazdov o 23:30, 00:00 a možno aj 03:30). O potenciáli nočných električiek (alebo minimálne predĺženia dennej premávky) podľa mňa svedčí napr. posledná 4 z centra o 00:21, ktorá nezvykne byť úplne prázdna a často s ňou niekto ide až do VJD (tu ale ide aj o to, že chýbajú nočáky v centre).

Dobrým kompromisom by podľa mňa bola víkendová premávka električiek 3 a 4 v 30-minútovom intervale do cca 02:30, ktoré by nešli cez Hl. st. a preto by boli o niečo rýchlejšie, než autobusy. Električky by tak boli iba doplnkom k autobusom, na ktoré by nadväzovali iba vo vybraných zastávkach. Samozrejme, počítam s tým, že aj nočné električky by mali všetky zastávky na znamenie, pretože inak by boli skutočne pomalé oproti autobusom.

Na druhej strane však súhlasím, že by sa mal posilniť nočákov na 30 minút, spočiatku aspoň cez víkendy a potom by sme možno zistili, že niekde by autobusy už nestačili a nahradili by sa autobusmi (tam, kde by to šlo).
Reply on: FFF13 #240717:
Mozno n - Nové SND a m - Maximiliána Hela.
K novému CP L78: to sú tam tie poznámky o konečnej/dojazde do voz. naschvál označené podobnými písmenami n a m? Treba zmiasť nepriateľa?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.