Reply on: fanatikmhd #240390:
Áno, máš pravdu, že na Kolibu vedú aj tieto cesty, ale1) Ak ideš po Ceste na Kamzík, tak nakoniec aj tak dorazíš k tunelu.
2) Na Krahulčej je tuším zakázaný prejazd, nehovoriac o samotnej šírke cesty.
3) Tupého je už teraz relatívne vyťažená na to, aká je úzka (nehovoriac o absencii chodníkov, zlom rozhľade a pod.), takže ďalšie autá by som tadiaľ radšej neposielal (pokiaľ by sa nerozšírila cesta).
4) Bárdošova je vcelku úzka, ale z týchto ciest je asi najpoužiteľnejšia.
Zhrnuté, podčiarknuté, vedie na Kolibu okrem hlavnej cesty asi jedna použiteľná cesta a preto by bolo dobré postaviť aj druhú cestu (najreálnejšie je asi prepojenie Koliby s Vlárskou), aby Koliba nebola odkázaná len na jednu hlavnú cestu (a niekoľko malých), pretože v prípade nejakej nehody/rozkopávky je to problém. Nová cesta by tiež odľahčila Kolibu od áut smerujúcich na Patrónku a v neposlednom rade by sa tiež mohla využiť aj pre trolejbusy a minibusy.
Minibusy k 203 sú podľa mňa reálne, ale minibus k električke by som asi viedol iba z Tupého (pri predĺžení 145 po Tupého k Slimáku by sa na električku dalo prestúpiť), po Krahulčej by som minibus (aj keď by to nebol minibus, ale auto) radšej neviedol.
fanatikmhd
1) Cesta na kamzík, (jednosmerná nadol)
2) Krahulčia (do Ahoja)
3) Tupého (k Figaru, rovnako ako celý Ahoj)
4) Bárdošova (do kramárov)
Nie je to aj dosť? Práve v combe s minibusmi ktoré by ich zviezli buď k električke na račianskej (využitie Tupého a Krahulčej) alebo k trolejbusu 203 či ako už súčasná linka na Kramáre) ako solídna alternatíva k autám?
Inak jo, ak nie intervalová, na zavolanie, stačí defacto dodávka za 50 000€, ani netreba také veľké vozítko ako Rošero, skôr nejaký formát Masteru alebo niečoho obdobne veľkého, 8-10 miest, bočné posuvné dvere sedadlá 2+2+2+2 vľavo, vpravo od dverí ulička....