Reply on: Urbanway 2423 #240387:
Dôvod je úplne prozaický - ľudský faktor.Aj pri nahrávaní celej sady naraz musí autor napr. na úvod každého nahrávacieho dňa najprv popočúvať svoje predošlé nahrávky, aby trafil intenzitu a tón hlasu zasa rovnako. Keď sa niečo dohráva o niekoľko rokov, s inou technikou, v inom štúdiu, inak postprocesované, a kľudne aj s pôvodným hlasom ale plus pár rokmi veku, ľahko sa môže stať, že si rozdiel všimne každý. Obzvlášť je to zreteľné na železniciach, kde sú niektoré údaje roky fixné a iné sa menia s každým GVD.
Konkrétne Falefiáni sú ale podľa mňa iba uponáhľaná resp. odfláknutá robota - od zlej techniky po zlú prácu s hotovou nahrávkou.
fanatikmhd
1) Cesta na kamzík, (jednosmerná nadol)
2) Krahulčia (do Ahoja)
3) Tupého (k Figaru, rovnako ako celý Ahoj)
4) Bárdošova (do kramárov)
Nie je to aj dosť? Práve v combe s minibusmi ktoré by ich zviezli buď k električke na račianskej (využitie Tupého a Krahulčej) alebo k trolejbusu 203 či ako už súčasná linka na Kramáre) ako solídna alternatíva k autám?
Inak jo, ak nie intervalová, na zavolanie, stačí defacto dodávka za 50 000€, ani netreba také veľké vozítko ako Rošero, skôr nejaký formát Masteru alebo niečoho obdobne veľkého, 8-10 miest, bočné posuvné dvere sedadlá 2+2+2+2 vľavo, vpravo od dverí ulička....