Reply on: Joyki #239933:
Dosť by na začiatok pomohla aj peronizácia staníc Bernolákovo, Senec, Sládkovičovo, Galanta, Šaľa, Trnovec, Tvrdošovce a Palárikovo a nová výhybňa pri Pustých Úľanoch. Už to by značne zlepšilo presnosť dopravy a eliminovalo by sa vyčkávanie kvôli rezaniu perónov pre Os vlaky. Na trati 110 v návrhu prišlo k zrušeniu pásmovej obsluhy na trati 110 a s tým aj k zrušeniu REX BA-Kúty. Náhradou je 30 min takt Os vlakov v špičkách v úseku BA-MA.
Na trati 120 zasa cez prac. dni je navrhované skrátenie všetkých Os BA-Leo len na BA-TT. Náhradou Os za TT by mali byť Os TT-NR s pridanými REXami TT-NR.
Joyki
Apropo: pridať navrhujú posledný Os z NZ do BA s príchodom o 22:52, ako prípoj posledného EN z Budapešti.
Rozšíriť obsluhu by sa ešte dalo ráno dvoma Os vlakmi, ale už len ich predchádzaním vlakmi vyššej kategórie v nejakej stanici, a to nechcú. Už aj teraz navrhujú menej frekventované zastávky prechodiť Os vlakmi večer na S65 z BA do NZ, aby prišli skôr, lebo im na krk budú funit REX či EC.
Existujúce vlaky by sa však mohli kapacitne posilniť, čo sa už tiež rieši napríklad nákupom 4 a 5-voznových poschodových súprav. No a tretia koľaj samozrejme...