Reply on: Minko #239930:
Tie P+R sú viac potrebné v regióne. Kolóny sú skôr pred BA v smere od Senca, potom to už po ZP ide. Treba tam P+R, ale nie niekoľko tisicové. Tam stačí upraviť cesty a zastávky tak, aby PAD sa tam točila.
Najlepšie na tom je, že sa tu rozpráva o parkovacej politike, každú chvíľu by mala vstúpiť to platnosti (čas sa kráti) a mám taký pocit hraničiaci s istotou že ešte nezačala ani projektová príprava P+R parkovísk. Pritom minimálne 2 radiály majú priam ideálne koncové polohy na to.
len potom prislo sucasne vedenie mesta a skresalo to..... )
Radšej mohli začať napr. Petrzalskou radiálou..
810zssk
Javí sa že BIDka ide updatovať (alebo dopĺňať) označovače na staniciach, pričom podľa priloženého zoznamu sa zdá že padol plán na zrušenie OCL na staniciach mimo BA ktorý bol naznačený v štandardoch.
Mimochodom, do pozornosti dávam nasledujúcu definíciu pojmu dopravca
"Dopravca je prevádzkovateľ verejnej osobnej dopravy (tak autobusovej ako aj železničnej), ktorý je účastníkom IDS BK a má vydanú platnú dopravnú licenciu v čase podpisu tejto Zmluvy, t.j. Slovak Lines a.s., Dopravný podnik mesta Bratislava, RegioJet a Železnice Slovenskej republiky."
To je tak keď na jednej strane stojí firma čo ani netuší ako sa volajú jej klienti a na druhej si asi ani nečítajú čo podpisujú