Reply on: Minko #239932:
Podľa rámcového návrhu grafikonu 2022 tej trate naďalej zostáva dvojhodinový interval cez víkend, obsluha nezmenená, avšak premávkové obmedzenia sa už zmenia na X, vianočné dvoj/trojtýždňové obmedzenie teda by malo zmiznúť. No a takmer všetky zostávajúce skrátené vlaky sa predĺžia až z/do NZ, čiže budú ešte plnšie cestujúcimi mimo územia IDS BK (v prípade zabezpečenia finančného krytia).Apropo: pridať navrhujú posledný Os z NZ do BA s príchodom o 22:52, ako prípoj posledného EN z Budapešti.
Rozšíriť obsluhu by sa ešte dalo ráno dvoma Os vlakmi, ale už len ich predchádzaním vlakmi vyššej kategórie v nejakej stanici, a to nechcú. Už aj teraz navrhujú menej frekventované zastávky prechodiť Os vlakmi večer na S65 z BA do NZ, aby prišli skôr, lebo im na krk budú funit REX či EC.
Existujúce vlaky by sa však mohli kapacitne posilniť, čo sa už tiež rieši napríklad nákupom 4 a 5-voznových poschodových súprav. No a tretia koľaj samozrejme...
810zssk
Javí sa že BIDka ide updatovať (alebo dopĺňať) označovače na staniciach, pričom podľa priloženého zoznamu sa zdá že padol plán na zrušenie OCL na staniciach mimo BA ktorý bol naznačený v štandardoch.
Mimochodom, do pozornosti dávam nasledujúcu definíciu pojmu dopravca
"Dopravca je prevádzkovateľ verejnej osobnej dopravy (tak autobusovej ako aj železničnej), ktorý je účastníkom IDS BK a má vydanú platnú dopravnú licenciu v čase podpisu tejto Zmluvy, t.j. Slovak Lines a.s., Dopravný podnik mesta Bratislava, RegioJet a Železnice Slovenskej republiky."
To je tak keď na jednej strane stojí firma čo ani netuší ako sa volajú jej klienti a na druhej si asi ani nečítajú čo podpisujú