Nechcem byť zlý, ale ozaj by sa už zišlo vrátiť do režimu školského roka. Čakať na električku 15 minút po pol deviatej, nehovoriac o tom, že trojka chodí už dosť plná…


Museli sme im v komentároch na FB vysvetľovať, ako sa veci naozaj majú
N/A
. 7.2.2.4 - Návrh riešenia hromadnej dopravy Počas prerokovávania návrhu územného plánu zóny bol predovšetkým zo strany obyvateľov kladený dôraz na zachovanie štruktúry a charakteru územia. Obslužnosť verejnou hromadnou dopravou v takomto prípade nevyžaduje zvláštny nárast objemov, dostatočne je dobre zabezpečená aj z existujúcich zastávok autobusov na Technickej z juhozápadnej strany a po diagonále protiľahlo, zo zastávok na Studenej ulici. V súlade s platným Územným plánom Hlavného mesta Bratislava sa s trolejbusovou dopravou počíta v smere Studená, Bočná, Galvaniho (nová súbežná obslužná komunikácia), Banšelova, Rádiová. Tranzitná autobusová hromadná doprava bude vedená po súbežnej obslužnej Galvaniho ulici. Zabezpečiť miestu obsluhu autobusmi je reálne v trase Banšelova, Galvaniho (obslužná), Bočná a Technická. V riešenej lokalite je navrhnutá obojsmerná (párová) zastávka na Bočnej ulici s prevádzkovo vyhovujúcimi parametrami a poskytnutím vyhovujúcej pešej dostupnosti pre celé územie, a najmä jeho juhozápadnú čas ť. Na severovýchodnej strane je obsluha územia zabezpe čená autobusmi zo zastávo k na Studenej ulici, navrhovaných pred križovatkou s Krajnou ul. (pri jazde od Rož ňavskej). Aký je teda váš názor na predĺženie 205 cez Banšelovú?