Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #239779:
Problém s kapacitou na Račianskej je poobede, kedy jazdia plné 3 do Rače a poloprázdne 7 na Stn. Vinohrady. Riešením by bolo predĺžiť l. 7 do Rače aj poobede a zahustenie jej intervalu tak, aby vznikol preklad l. 3 a l. 7 - čo už navrhoval Trammat v inom vlákne: https://imhd.sk/ba/doc/sk/20555/Obnovenie-prem%C3%A1vky-liniek-191-192-a-196# (príspevok 21)
Reply on: si #239778:
V čase hustého intervalu (špičky) nemá zmysel pri električkách riešiť nejaky sieťový interval, prestupy sú vždy krátke a zgrupovanie sa ti deje beztak (lebo veď sú aj meškania, atď).

Problém by to bol cez víkend a večer, ale tam zas potreba pridávať spoje myslím nie je.
Reply on: Vladimír #239777:
ze pokial skratis interval len na jednej z liniek tak z toho budes mat v centre kde sa ma dat prestupit trosku galimatias (pri hustom intervale by nejake navaznosti az taky problem neboli, ale aj za predpokladu nemeskania by sa ti stavalo zeby v rovnakom case mali byt na jednej zastavke vozidla viacerych liniek)
Reply on: si #239773:
A to má aký súvis s počtom liniek na radiálu? Veď ak by L3 znova kapacitne nestíhala, tak treba skrátiť interval, nie pridať novú linku.
Reply on: samkoh #239771:
A nemohli by sa na týchto miestach vyhnúť aj minibusy? Podľa všetkého by sa však minibusy mali stratnúť na úrovni 2. zast. Havlíčkova v smere na Búdkovú, čiže na križovatke Havlíčkova x Na Slavíne, takže problém s križovaním by nemal byť.
Reply on: Petto #239774:
To sa Ti asi len zdá, keďže 87 bude mať v Ovsišti väčšinou cca 30-minútové prestávky. 🙂
Toto asi nebude dobre novy CP L87 z Astry. 87/2 tam ma nejake skoky.
Reply on: Petto #239767:
len pri tom narazis napriklad na to ze taka L3 z race kapacitne mierne nestihala (pred koronou, sucasny stav neviem, v MHD znutra som sa uz davno nevyskytol)
Reply on: Qwertzuiop #239756:
nie, nie je ich tak málo... cca. polovica frekvencie na drotárskej prestupuje na búdkovej do mesta a napr. viem, že zo ZŠI na Drotárskej občas pešo zbehnú až na búdkovú, keď im zdrhne 41-ka.
Reply on: 3pa3ck3 #239769:
niekto uhne na vopred určených miestach...
Reply on: S499.1023 #239759:
čo si pamätám z čias, keď som sa 147-kou občas prevážal z Búdkovej na Hodžovo(dávno pred coronou), tak nejaký vodič spomínal, že od Šulekovej je extra krátka zelená. tak neviem, či by to bol najlepší nápad.
Reply on: samkoh #239768:
A ak stretne po ceste oproti bežnú dodávku, tak sa to rieši ako?
Reply on: Urbanway 2423 #239760:
to by sa museli tie busy niekde stretnúť, čo v tých uličkách nie je práve šťastný nápad.
Reply on: lubica.ticha #239764:
DPB ide zapadnym trendom - jedna linka na radialu ( okrem Karlovky) v castom intervale - takze nikdy.
Reply on: lubica.ticha #239764:
NIKDYYYYY!!!! 😀😀😀 podľa mna už len z trucu ju neobnovia 😀
Reply on: lubica.ticha #239764:
Nikdy 🙂
Kedy sa ráta s obnovením električky č. 5 - Dúbravka - Rača?
Reply on: Mhr1 #239761:
Otázne je, či by sa na Grófsku nivu zmestili dve linky, pretože ja si myslím (v pláne je tam tuším iba jedna stopa), že nie, resp. by musela mať 208 prestávku na Šulekovej. Takisto podľa mňa nie je nutné ťahať na Grófsku nivu až dve linky, keďže z 209 (alebo inej linky) sa bude dať na hrane prestúpiť na Prievozskej/Pažítkovej prestúpiť na 202, 212 idúce do centra. Myslím si, že 209 je lepšia voľba ako 208,kvôli lepšiemu intervalu (neviem, či by sa oplatilo posilniť 208).
Otazka mimo vasej temy, preco sa neda pridat komentare pod sekcie Skoda 14 Tr a 15 Tr ? Minimalne u inych typov vozidiel mi to funguje, dakujem pekne za odpoved.
Ja stále vidím potenciál t-208 na obsluhu NUPP-u či Grófskej Nivy, či ako sa to volá, priamo po Prievozskej a zatiaľ s degešmi, po elektrifikácii s normálnymi trolejbusmi. Ďalšia linka do centra v tejto oblasti by bola určite využívaná, a to lepšie ako trasa do Ružovej doliny. Neobsluhovanie Šulekovej tiež nepokladám za dobrú vec... Aj zo Svätoplukovej vždy jazdil trolejbus do oblasti Kollárovho/Hodžovho nám., a to aj v situácii, keď už existovalo aj spojenie t-205/215 na Rajskú. Podľa mňa chýba aj táto relácia. Logické bolo zrušenie t-208 len vtedy, keď tam pri výluke jazdili t-202 i t-212. Vtedy naozaj nebola t-208 potrebná, len akosi sa nám z toho stal trvalý stav aj po skončení výluky... Ja sa teda určite prihováram za obnovenie t-208. Verím, že až nebude potrebné šetriť za každú cenu, tak sa toto spojenie obnoví.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.