Reply on: Oli61 #238672:
K mape musíš povoliť prístup, aby sme ju videli.
Inak, nápad celkom dobrý. Pánty si určite zaslúžia celotýždenný 15-minútový interval. L55 by podľa mňa bolo zbytočné ťahať až na Slanec a Depo Krasňany, tam by skôr mala jazdiť L51. Okrem toho by po Horskej tuším autobusy momentálne nemohli jazdiť.
V úseku Kubačova NKD - Slanec, by podľa mňa bolo prospešnejšie, keby autobus jazdil po Kadnárovej a Kubačovej, aj keď tu by asi malo väčší zmysel predĺženie linky zo Slanca (napr. 51) niekde do Rače.
Čo sa ul. Pri vinhoradoch týka, tak tam by sa mali zriadiť dve zastávky - pri Nám. A. Hlinku a niekde v strede pre L52. Na 52 by určite mal zvýšiť počet spojov na Potočnú (a viesť ich normálnom intervale) cez PD a mali by sa konečne zosynchronizovať 52 a 65 medzi Detvianskou a Tbiliskou.
L55 by som osobne viedol v Rači okružne po trase L56 cez Barónku (alebo nejako inak okružne), aby sa aj tam trochu zlepšilo spojenie. Pri ťahaní cez Karpatské nám. by mohol byť problém s prestupom na električku na Púchovskej.
EDIT: Na záver ešte dodám, že podľa mňa "račiansky vymeták" na spôsob L99 netreba, len treba trochu poupraviť a zoptimalizovať súčasné linky, príp. jednu pridať.
Kotlár
A vecne: 1. nejaký ten rok (slovom osem až desať) existuje prímes do vody na urýchlenie schnutia a zamedzenie vzniku vodného kameňa a/ alebo
2. pokiaľ by ta autoumývarka z roku Pána mala ešte aj "fukár" ktorý by vytlačil najväčšie množstvo vody zo škár a z tesnení tak by bolo po probléme a v takej susednej Viedni si nemyslím že majú iné podnebie/ posypovú soľ, že sú tam tie vozidlá o poznanie čistejšie.
Ak DPB chce (chcel) budovať firemnú kultúru tak okrem dobrých intervalov a vozidiel je čistota jedným z nosných pilierov.
A tých tlačidiel som sa za čistejšieho obdobia musel dotknúť na zástavkach na znamenie keď dal vodič dopyt.