Reply on: N/A #238677:
Budeme radi, ak dosiahneme 4 hodiny na všetkých vlakoch a rýchlosť 160, prípadne 200 km/h. 400km/h je podľa mňa zatiaľ utópia, obzvlášť keď teraz otvorené/dokončované rekonštrukcie na 120 sú plánované na 200km/h. Radšej by sa podľa mňa mali rekonštruovať aj ďalšie trate okrem 120, lebo niektoré sú v dosť zlom stave, a tam by mohla byť aj článku navrhovaná rýchlosť 300 km/h.Ďalej už radšej nebudem pokračovať, aby som nebol označený za OT.

Kotlár
A vecne: 1. nejaký ten rok (slovom osem až desať) existuje prímes do vody na urýchlenie schnutia a zamedzenie vzniku vodného kameňa a/ alebo
2. pokiaľ by ta autoumývarka z roku Pána mala ešte aj "fukár" ktorý by vytlačil najväčšie množstvo vody zo škár a z tesnení tak by bolo po probléme a v takej susednej Viedni si nemyslím že majú iné podnebie/ posypovú soľ, že sú tam tie vozidlá o poznanie čistejšie.
Ak DPB chce (chcel) budovať firemnú kultúru tak okrem dobrých intervalov a vozidiel je čistota jedným z nosných pilierov.
A tých tlačidiel som sa za čistejšieho obdobia musel dotknúť na zástavkach na znamenie keď dal vodič dopyt.