Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Oli61 #238672:
Mne to pride ako zaujimavy (v zmysle dobry) napad, minimalne v teorii. Aj ked suhlasim, ze by ju nebolo treba tahat az do Depa, mohla by koncit koleckom vo Viniciach s pointou prestupu na elektricky na Peknej ceste. Ak by sa na to nasadil mikrobus, tak by mozno ani v tych Viniciach nebol problem.

Zadrhelom takehoto dlheho Racianskeho vymetaku by bolo to, ze by v spicke (najma rannej) trcal v zapche na Racianskej a vyrabal by si meskania. A ak by nesiel po Racianskej (ale napr po Kadnarovej), tak by sa zas stracala pointa zvazania k prestupom.

Takze hoci mi ti pride ako zaujimavy napad, v konecnom dosledku suhlasim s Urbanwayom dole #238673), ze efektivnejsia by asi bola optimalizacia sucasnych liniek tak, aby zvazali ludi k elinam bez toho, aby sa zasekali na Racianskej.
Reply on: Oli61 #238674:
No neviem, ale mne to stále nejde. Musíš v nastaveniach mapy nastaviť, či je mapa verejná alebo súkromná. 🙂
Reply on: Oli61 #238672:
K mape musíš povoliť prístup, aby sme ju videli. 🙂

Inak, nápad celkom dobrý. Pánty si určite zaslúžia celotýždenný 15-minútový interval. L55 by podľa mňa bolo zbytočné ťahať až na Slanec a Depo Krasňany, tam by skôr mala jazdiť L51. Okrem toho by po Horskej tuším autobusy momentálne nemohli jazdiť.

V úseku Kubačova NKD - Slanec, by podľa mňa bolo prospešnejšie, keby autobus jazdil po Kadnárovej a Kubačovej, aj keď tu by asi malo väčší zmysel predĺženie linky zo Slanca (napr. 51) niekde do Rače.

Čo sa ul. Pri vinhoradoch týka, tak tam by sa mali zriadiť dve zastávky - pri Nám. A. Hlinku a niekde v strede pre L52. Na 52 by určite mal zvýšiť počet spojov na Potočnú (a viesť ich normálnom intervale) cez PD a mali by sa konečne zosynchronizovať 52 a 65 medzi Detvianskou a Tbiliskou.

L55 by som osobne viedol v Rači okružne po trase L56 cez Barónku (alebo nejako inak okružne), aby sa aj tam trochu zlepšilo spojenie. Pri ťahaní cez Karpatské nám. by mohol byť problém s prestupom na električku na Púchovskej.

EDIT: Na záver ešte dodám, že podľa mňa "račiansky vymeták" na spôsob L99 netreba, len treba trochu poupraviť a zoptimalizovať súčasné linky, príp. jednu pridať.
Návrh, je to len návrh, neukameňujte ma, chcel by som vedieť váš názor na Račiansky vymeták a zároveň zvýšená obsluha a výpomoc L65 Na Pantoch. 30 minútový interval celotýždenne, v sedle a cez víkend preklad s L65. 10,5m vozidlá, alebo 8,6m Solarisy. Panty si zaslúžia lepšiu obsluhu.

L55 Trasa: Na pantoch - Na pantoch, stred - Na pantoch, školy - Rybničná - Vajnorský potok - Karpatské námestie - Tbiliská - Závadská - Nám. A. Hlinku - Barónka - Kubačova, NKD - Detvianska - Ihrisková - Stolárska - Rostovská - Bukovinská - Hečkova - Černockého - Pekná cesta - Hubeného - Slanec - Tramínová - Horská - Na Grunte - Svätovavrinecká - Malokrasňanská - Depo Krasňany.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Glg3ixxwYcBBiZwZ3y6dDcAuOx7w7eaA&ll=48.1889252272793%2C17.136061116622155&z=17
Ono, tie vozy sa fakt cistia ( aj mojim pricinenim), a ono staci kolo, mozno 2 a podlaha je tam kde bola predtym.. Staci sa pozriet na 29/30T, ktore su peknym prikladom. To ako vyzeraju zvonka je uz druha vec.
Reply on: yellowcaptcha #238668:
Naozajstná Kata je teraz možno na home-office a upratuje vozy na diaľku z Kubína 😉
Reply on: yellowcaptcha #238668:
Upratovanie vozov má k ideálu veľmi ďaleko, ale aj naprosto čistučká podlaha sa po 20 hodinách v premávke proste premení na odpornú vrstvu soli, kamienkov a iného hnusu. Aby si v týchto dňoch udržal podlahu vozu aspoň ako tak kultúrnu tak by si ju musel vytierať pomaly každé druhé kolo.
Reply on: Kotlár #238667:
„A tých tlačidiel som sa za čistejšieho obdobia musel dotknúť na zástavkach na znamenie keď dal vodič dopyt.“

Treba napísať na vnútornú kontrolu aby vodičovi (vodičom) osviežili pamäť, aj na zastávkach na znamenie sú povinní otvárať všetky dvere centrálne.

Inak samozrejme súhlasím, že to ako vyzerajú vozidlá nielen zvonka ale aj zvnútra je hanba. Som mal pocit pri niektorých ktorými som šiel že sú viacej zvnútra nasolené ako boli chodníky.
Reply on: N/A #238658:
Tak ja chodím práve kvôli tomu aby som nemal tú soľ a mastnotu všade (to musí byť veľká mňamka po zime, to už sú tie vrstvy ako letokruhy na stromoch?) a ani samopalu vz. 24 neprospel vietor a dážď.
A vecne: 1. nejaký ten rok (slovom osem až desať) existuje prímes do vody na urýchlenie schnutia a zamedzenie vzniku vodného kameňa a/ alebo
2. pokiaľ by ta autoumývarka z roku Pána mala ešte aj "fukár" ktorý by vytlačil najväčšie množstvo vody zo škár a z tesnení tak by bolo po probléme a v takej susednej Viedni si nemyslím že majú iné podnebie/ posypovú soľ, že sú tam tie vozidlá o poznanie čistejšie.
Ak DPB chce (chcel) budovať firemnú kultúru tak okrem dobrých intervalov a vozidiel je čistota jedným z nosných pilierov.
A tých tlačidiel som sa za čistejšieho obdobia musel dotknúť na zástavkach na znamenie keď dal vodič dopyt.
Reply on: yellowcaptcha #238660:
Semtam sa aj vodič zabudne a aj ja ako cestujúci, zase neberme všetko ako automatiku a predpokladajme 😉
Práve prebieha online výberko na nového finančného riaditeľa: https://fb.watch/36yFP6uLNM/
Reply on: yellowcaptcha #238663:
Aha, sledovať tieto zmeny je (v)zrušujúce. 🙂
Reply on: Andy #238662:
Nie. Tak štyri dni to bolo zrušené, ale zrušenie bolo zrušené skôr ako začalo platiť. 😁

https://imhd.sk/ba/doc/sk/19710/Obnovenie-použ%C3%ADvania-dopytového-otvárania-dver%C3%AD-ZRUŠENÉ
Reply on: yellowcaptcha #238660:
Nebolo to už dávnejšie zrušené? Ja ich už tak pol roka stláčam 😃
Pre adminov tejto stránky: Neviem, či som jediný, ale v CP 57 mi to pri poznámke "M" nesprávne vykresľuje trasu.
Reply on: Ma178rek #238659:
Dopytové tlačidlá sa už pomaly rok nepoužívajú, vodiči sú povinní otvárať dvere na všetkých zastávkach centrálne. 😛
Reply on: N/A #238658:
Tak ale aspoň oblasť dverí kde sú tlačidlá a číslo linky by sa mohlo čistiť ak he takýto dôvod, zase toto je nevýhoda nezakritej garáže
Reply on: Kotlár #238657:
Ak dobre viem, v zime sa neumývajú vozidlá kvôli mrazom. Ani ja nechodím s autom do umyvárky, pretože keď pozateká voda kade-tade a zamrzne, väčšinou potrhá gumené tesnenia, izolácie a pod.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.