Reply on: J #23802:
Nerob si az take iluzie. Ta (anti)koncepcia rozvoja DPB je nejaky scasti blud co robi magistrat, ktory evidentne v niektorych veciach s DPB nespolupracuje. Napriklad to obratisko trolejbusov Radnicne namestie, teraz to zacali nazyvat ze Mierova, to je nejaka volovina, ktoru udajne niekto vymyslel, a nemozu mu to vytlct z hlavy. Tak sa to kazdorocne dava do tej koncepcie. To je tak s tymi planmi, vraj jeden ing. z DPB si robil srandu, ze v useku AS Mlynske Nivy - Rajska je zvyseny pohyb cestujucich, a udajne za par dni zacali projektovat trolejbusovu linku s danou trasou. Co sa tyka plnicky, nech len pekne stavaju, teraz, ked sa konecne prestali robit na plyn Karosy, tak je mozne, ze tie nove vozy budu na CNG a pre tie plnicku moralne prijmem.Re #23806 J: No mne za najviac lubi ten duobus na samostatnom telese, cize univerzalny elektrickotrolejbusoautobus. Potom celkom pekne su dvojposchodove elektricky, autobusovlak a bicykmonorailolanovka

J
Ten ťahač s prívesom busu - aspoň to mohlo byť NP
Ten duobus so samostatnou traťou
Do sekcie "Most electric buses are trolleybuses" by sme mu mali poslať foto nášho prvého trolejbusu nech má Bratislava nejakú propagáciu. D3k0 to je hlavne na tebe.
Neviete niekto čo je to ten Gyrobus? Jeho fotky sú tu http://homepages.cwi.nl/~dik/english/public_transport/odds_and_ends/elec.html
Hm aby si bus za sebou nosil agregát? To je ideálne na DD
Točna pre busy na konečných (nektorých) nie je vôbec zlý nápad, ušetrilo by sa mnoho miesta.
Ale inak super foto.