Reply on: Urbanway 2423 #237879:
Nie, hovorím o tom že (použiteľné) nočáky su u nás pomerne nová vec a nemajú tradíciu.
Proste je tam nejaky pôvod v minulosti. To že desaťročia dozadu to bolo lepšie viem, ale súčasný stav vychádza z toho čo tu bolo v 90. rokoch.
). Aj keď teda "nosné" denné linky jazdili o niečo dlhšie, to viem.
Ja som do troch rokov veku dieťaťa auto nemal a dokázali sme robiť aj veľké nákupy, či už s použitím MHD alebo v rámci pešej prechádzky do 3 km vzdialeného Tesca. Každý takýto nákup som bral ako dobrodružstvo a nosičskú výzvu v uliciach mesta. 20-30 kg batoh hádam pre zdravého chlapa nie je tak veľa a ak áno, aj kočík niečo znesie.
), pokladnu, hoc len jalovy presun po predajni a rovnako tak na prichod k nej a odchod...
Technopol
2. K tvojej obľúbenej vete. Je to tvoje (+) ako žiješ, ale určite by som ťa nedával za vzorový príklad, že takto by to mali dokázať zvládnuť všetci. Prepáč, ale aké % populácie, Ti tu bude behať na nákupy s nejakými 30kg batohmi či cargo bicyklami? To je útopia, ktorú si môže dovoliť len istá skupina obyvateľov, ktorým to dovolí správna kombinácia typ práce/čas/príjem/vzdialenosti/zdravie/POČASIE/... / a pre ktorých je to akýsi životný štýl. Koľko bežných obyvateľov vlastní/chce vlastniť cargo bicykel? Toto určite nie je cesta ani výzva pre ľudí, čo sú cez týždeň/víkend 8-10-12hod v robote (hlavne manuálni pracovníci). Bežný občan je rád keď si veci môže uľahčiť a keď má konečne voľno na rodinu/oddych/hobby a nie sa ťahať s nákupmi ak nemusí.