Reply on: Andy #237858:
Veľké nákupy v prvom rade (v meste) netreba robiť. Tiež som si to nevedel predstaviť, ale keď som na jeseň pred hnusobou prestúpil na MHD tak som pochopil že ísť raz za týždeň nakúpiť 5 tašiek potravín je len dôsledok IADistického životného štýlu. Namiesto toho som začal fungovať tak že som každý deň spravil jeden malý nákup, ktorý som kľudne odniesol aj pešo. Malo to celý rad výhod - jedol som čerstvejšie veci (lebo som vždy kupoval čo práve potrebujem), nemusel som plánovať a ešte som mal aj väčšiu diverzitu lebo som za týždeň nakúpil na 4 rôznych miestach a neobmedzoval sa na sortiment jedného obchodu.Cestám na dedinu rozumiem, ja som zas auto držal lebo v noci mi nešlo nič zmysluplné z Brna domov. Ale to sa týka menšiny ľudí, väčšina také cesty robí len výnimočne a pre nich môže byť lacnejšie proste si pár krát do roka auto požičať.
Takže teória nepotrebnosti auta je pekná, až kým nepríde realita ako väčšie nákupy, choroba v rodine alebo návšteva v Čilistove.
Viko
"Výškovo rozdielne" - keby si klikol na link, písal som tam o výškových úpravách, dobre viem ako to tam vyzerá.
"dávať prednosť" - "stavebné úpravy na 1+2+2+1" predsa znamenajú, že by buspruh plynule pokračoval... To chceš dávať prednosť duchovi minulej trasy z neexistujúceho pruhu či čo?
Inak, "výhybka rozjazdová" predsa existuje už dnes... a zvyšné tri armatúry navyše mi prídu ako rozumný kompromis aj v porovaní so zdržaním v zápche, aj v porovaní s nákladmi na stavbu nového železničného mosta.