Reply on: david1 #237815:
Tangenciálne spojenia sú ďalšia téma. Tu by pomohlo keby aspoň kľúčové tangenciálne linky (65, 87, 99) mali normálnu prevádzkovú dobu ako je štandardom v iných mestách, teda posledné odchody krátko po polnoci. Lebo na radiálnych linkách ten bratislavský skorý prechod do nočného režimu nevadí, keďže ich nahrádzajú kvalitné nočáky, ale na tangenciálnych trasách to je problém.To isté platí o linkách do oblastí kde nočáky nejazdia.
Urbanway 2423
K nočákom by som ešte zabezpečil spojenie na rozjazd o 23:30, pretože z niektorých smerov je dosť ťažké sa dostať na Hl. st. (PB, VH, z trasy L66 alebo z Pántov).
Takisto by som pri tých "polkových" rozjazdoch (02,03,04:00) nezaviedol napr. N29, N37, a pod., pretože tie o tomto čase fakt vozia v priemere 1-2 cestujúcich v každom smere, čo mi príde na posilnenie žalostne málo.