Reply on: AndyNO #237802:
Ja by som osobne použil ten 20-minútový, aj keď by nesedel s električkami, ale ok ako mi už "si" vysvetlil, tak sa tam stavajú nové bytovky, takže hádam počet cestujúcich vzrastie (nehovorím, že spoje majú byť plné, ale kvôli 1-2 cestujúcim sa asi ten 15-minútový interval neoplatí držať, takých min. 5 cestujúcich by už bolo podľa mňa ok na 15-minútový interval). 729 je trochu iný prípad, keďže zabezpečuje základnú obsluhu a jedinečné spojenie niektorých obcí a 2-hodinový interval je skutočne to najväčšie minimum a toto je ten prípad, kedy by sa malo zabudnúť na ekonomickú otázku.
david1
L51
Súčasný režim
Pôvodný režim a interval
A mix oboch.
Vyhral mix o pár hlasov.
Má to byť dočasné riešenie. DPB by mal zmeniť trasy resp.linkovanie tak , aby sa stretli L51 a 151 aspoň v jednom bode a bol zabezpečený prestup na hrane.
V súčasnej podobe sa radikálne navýšil počet cestujúcich. Z Račianskej je už vyše troch rokov zatvorený nadchod pri Palme. Z Vinohradov je to už statočná prechádzka na Odborársku.
Večer a cez víkendy sa krásne chytajú prestupy na/ z L4.
Ak by L151 mala zastávku aj na začiatku Riazanskej v blízkosti električiek možno by nebolo toľko sťažností..
Stačilo , že padli rampy na Nobelke a už sa nechytali prestupy z L3 na 151..
Presun a čakanie na Slovanoch na zastávke bez lavičky a prístrešku fakt pohoda..
Predtým bola L51 pri 30 a neskoro večer a cez víkendy dokonca 60 min. intervale a večných zápchach v špičke na Odborárskej a Vajnorskej nepoužitelná..
L58 stojí pred školou. Nie spolu s L51.
Vozí tam decká z Mierovej kolónie . Tiež meškáva pre zápchy.