Ups to pre Darra malo byť do dispečera 
Ak bude interier tých 7783 až 86 vyzerať takto: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=tatra-ckd_k2&no=197
a exteriér takto: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=tatra-ckd_k2&no=204
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=tatra-ckd_k2&no=202
tak budem spokojný.

Ak bude interier tých 7783 až 86 vyzerať takto: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=tatra-ckd_k2&no=197
a exteriér takto: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=tatra-ckd_k2&no=204
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=tatra-ckd_k2&no=202
tak budem spokojný.
Od 7107 je to uz tichsie. A ani 7106 nie je az taky zly voz. Zalezi od kusu a udrzby
galiyosha
Okrem toho, niekto to tu uz pisal: ked si cestujuci myslia, ze T3S je nova elektricka, potom sa necudujme, ze su proti elektrickam zaujati, kedze z ich pohladu za tam za 30 rokov len vymenili sedacky...
Nehovoriac o tom, ze povodny vzhlad T3 s klasickym naterom a upravenym celom pre dosadenie transparentov je podla mna mensi paskvil, nez Kotasie celo + stara karoseria. Ale to je cisto subjektivna zalezitost.
Ja osobne budem radsej, ked tu bude behat viac zmodernizovanych T3 bez Kotasa, ako menej s Kotasom. Neviem, ako ty.