Reply on: J #23729:
Jediny rozdiel medzi tymito elektrickami a T3S bude v absencii Kotasieho celicka. Pytam sa, ake znizenie urovne cestovania predstavuje pre cestujuceho nerealizacia tejto drahej (a vodicami neoblubenej modifikacie), navyse s otaznou zivotnostou? Ak dovolis, odpoviem si sam: ziadne.Okrem toho, niekto to tu uz pisal: ked si cestujuci myslia, ze T3S je nova elektricka, potom sa necudujme, ze su proti elektrickam zaujati, kedze z ich pohladu za tam za 30 rokov len vymenili sedacky...
Nehovoriac o tom, ze povodny vzhlad T3 s klasickym naterom a upravenym celom pre dosadenie transparentov je podla mna mensi paskvil, nez Kotasie celo + stara karoseria. Ale to je cisto subjektivna zalezitost.
Ja osobne budem radsej, ked tu bude behat viac zmodernizovanych T3 bez Kotasa, ako menej s Kotasom. Neviem, ako ty.
galiyosha
Re #23725 Martin: No toto som si vsimol uz aj ja. Okolo 14.30 sa uz tocili len na tretej kolaji, na stanici nebola ani jedna L1. Teraz som siel z mesta, cakal som pri Technickej univerzite prave na L1 -- mala ist 22.26 a bud nesla vobec, alebo isla s viac ako 3-minutovym predstihom ci viac ako 5-minutovym meskanim. V tejto zime celkom nastve. Co sa tam stalo?