Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: birch #237154:
Podla mna minimalne pri L1 je zbytocne tahat kazdy druhy spoj iba po Nam. L. Stura - usetri sa skoro nic skratenim uz aj tak kratkej linky. Pri pocte vozidiel na L3 to pri dlzke trasy/jazdnej dobe moze byt zaujimavejsie.
Pomerne dlho tu diskutujeme kvôli výpadkom o trasovaní L1/L3 do Petržalky a o jedno/dvojlinkovom variante všeobecne. Po otvorení Karlovesko-Dúbravskej radiály vzniká postupne problém so zabezpečením výpravy vhodnými vozidlami (nedostatok nízkopodlažných vozidiel, prebytok K2).

Už dávnejšie mi preto napadol nasledujúci návrh trasovania:
L1: Hlavná stanica - Nám. Ľ. Štúra / Petržalka každý druhý spoj
L3: Rača - Špitálska - Nám. Ľ. Štúra / Petržalka každý druhý spoj
L4: Dúbravka - Špitálska - nábrežie - ŽST N. Mesto / Zlaté piesky každý druhý spoj
L9: Ružinov - Obchodná - Karlova Ves
L7: posilová linka Rača / ŽST Vinohrady - hlavná stanica

- aspoň čiastočne sa tým vyrieši situácia prípadných výpadkov v Petržalke, ktorá je podľa mňa najčastejšie skloňovaným problémom
- zachová sa jednolinkový variant s výhodami častých intervalov a to vrátane úsekov v centre (pri dvojlinkovom nie je možné)
- uvoľní sa časť nizkopodlažných električiek z L3 pre potreby iných radiál
- vznikne možnosť prípadného zahustenia intervalu L3 do Rače (možnosť zaviesť interval 3-3-2 pri 8 minútach / 4-3-3 pri 10 minútach v špičke tak, že by do Petržalky šiel každý iba tretí spoj)
- ušetrené obojsmerné vozidlá z L3 by bolo možné využiť na prípadné skrátenie L9 po Riviéru v časoch prebytku kapacity v K. Vsi (napr. víkendy ráno)

Zároveň sme si na L4 overili, že si cestujúci postupne zvykli na dve rôzne konečné jednej linky a podobne by to bolo aj v prípade L1/L3, na ktorej väčšina cestujúcich cestuje do centra a neboli by tak rozdielnymi konečnými stanicami dotknutí.

Čo si o tomto návrhu myslíte?
ZSSK zatvára zákaznícke centrá (vrátane Hodžovho námestia a Trnavského mýta)
Myslím, že by sa zišlo aktualizovať schému denných liniek.
Reply on: Zuzana 50 #237148:
Zajtra budú otvorené
Dokedy budu este predajne miesta zatvorene pre pandemiu? Mnohe obchody uz funguju ........
Reply on: N/A #237143:
A ktory rok? 😃
9.11. - otvorenie Nív a Blumentálu? 😍
Reply on: 3pa3ck3 #237122:
Minimálne medzi epidemiológmi má to slovo presne definovaný význam a rozhodne nemá nič s aktuálnym stavom nákazy.
Reply on: 3pa3ck3 #237137:
Tak keďže sa väčšina ludí povytierala tak aspoň môže odpadnúť ten nezmysel o otvorených nepotravinových obchodoch do ktorých nemôže nikto ísť...
Reply on: Valec #237138:
Asi im to pise rovnaky clovek. 😃

Pokial viem, sprava ma byt proste kratka a jasna, ziadny zbytocny balast. Aspon kedysi sa to tak ucilo... 🙂
Reply on: kecho #237131:
Textácia sa až veľmi podobá na FB príspevok RegioJetu. 😉

https://www.facebook.com/regiojetslovensko/posts/2741105796155115
Reply on: NOKS #237135:
S týmto súhlasím. Druhé kolo v Bratislave bude zbytočné (už teraz je zrejme väčšina testov pozitívnych falošne). Ale lockdown lite by som nechal ešte aspoň týždeň.
Reply on: Ike #237134:
Hlavne islo o tu ponuku. Cize vedia zabezpecit aspon prazdniny.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.