#236585 A prečo by mal primátor riešiť Vajnory či Jarovce (v podstatnejšej miere než tomu bolo doteraz)? Mesto nie je one-man show, všetky procesy majú byť závislé od pracovníkov, ktorí sú kompetentní priamo v jednotlivých oblastiach.
Na zachovanie "lokálnej obsluhy" tu sú poslanci.
#236581 Čahojová si síce pracne vytvára dobrú reputáciu, no inak je stelesnením neschopnosti. Za posledných 6 rokov nulové investície do verejných priestranstiev, zato plno populizmu ohľadom novej výstavby. Celkovo sa pod jej vedením zrealizovalo zopár mikroprojektov (najmä v sociálnej a enviromentálnej oblasti), no inak Karlovka postupne upadá.
Na zachovanie "lokálnej obsluhy" tu sú poslanci.
#236581 Čahojová si síce pracne vytvára dobrú reputáciu, no inak je stelesnením neschopnosti. Za posledných 6 rokov nulové investície do verejných priestranstiev, zato plno populizmu ohľadom novej výstavby. Celkovo sa pod jej vedením zrealizovalo zopár mikroprojektov (najmä v sociálnej a enviromentálnej oblasti), no inak Karlovka postupne upadá.
Mestské časti by som ešte pochopil (aj keď si myslím že ich je tak v BA ako aj v KE veľa) ale načo sú nám obce so 7, 20, 50 a podobne obyvateľmi s vlastnou samosprávou (ktorá tým pádom zhltne celý obecný rozpočet) dodnes nechápem
Absolútne nevhodné. V 80. rokoch už bola k dispozícii aj Helvetica, ktorá mi príde oveľa vhodnejšia, aj keď z hľadiska dopravného značenia nedosahuje kvalít Ternu či DIN-u.
Že to malo nepriamu súvislosť, som si nikdy nespojil. Toto socialistické "šturmovanie" či, pardón, dobovým slovníkom záväzkové hnutie (ak to mám dobre načítané) bolo fakt "super" - čo tam po tom, že dielo je ťažko použiteľné, najmä že sme splnili záväzok a boli fotky v tlači (a odmeny). Počul som podobné príbehy aj z iných oblastí. Smutné.
yellowcaptcha
„V bratislavskej mestskej časti Petržalka plánuje magistrát zmodernizovať riadenie niektorých križovatiek tak, aby boli preferované vozidlá MHD. V rámci stavebných prác sa majú realizovať aj bezbariérové úpravy na priľahlých priechodoch pre chodcov. O projekte rokoval v septembri bratislavský mestský parlament.
Obnova sa má týkať križovatiek Panónska cesta - Bratská, Osuského - Starohájska, Osuského - Hrobákova (priechod pre chodcov), Furdekova - Šustekova, Bosákova - Šustekova, Bratská - Jiráskova - Pajštúnska, Bratská - obchodné centrum (priechod pre chodcov), Budatínska - hypermarket, Panónska cesta - Ševčenkova, Panónska cesta - železničný podchod, Panónska cesta - obchodný dom.“
https://www.tasr.sk/tasr-clanok/TASR:20201004TBA01567
V materiáloch zo zastupiteľstva sa uvádza dĺžka realizácie projektu máj 2021 – apríl 2022:
https://zastupitelstvo.bratislava.sk/data/att/48579.pdf