Reply on: MatejBA #236590:
Súhlasím s Matejom. Bývam na maličkej bočnej ulici, ktorá by za normálnych okolností patrila mestskej časti, no historicky je spojená s veľkou magistrátnou komunikáciou II. triedy, po ktorej jazdia trolejbusy.Výsledok je, že mestskú časť naša ulica nezaujíma (prečo by mala) a mesto rieši len tú dôležitú časť. Takže naša ulička sa nerekonštruuje, v zime sa neudržiava a kým priechody pre chodcov na veľkej časti ulice sa robia pomaly 2x ročne, rovnako magistrátny priechod na našej ulici bol naposledy spravený v roku 2010, pričom od roku 2015 bombardujem mesto, že to treba spraviť. No vždy sa zabudne.
yellowcaptcha
„V bratislavskej mestskej časti Petržalka plánuje magistrát zmodernizovať riadenie niektorých križovatiek tak, aby boli preferované vozidlá MHD. V rámci stavebných prác sa majú realizovať aj bezbariérové úpravy na priľahlých priechodoch pre chodcov. O projekte rokoval v septembri bratislavský mestský parlament.
Obnova sa má týkať križovatiek Panónska cesta - Bratská, Osuského - Starohájska, Osuského - Hrobákova (priechod pre chodcov), Furdekova - Šustekova, Bosákova - Šustekova, Bratská - Jiráskova - Pajštúnska, Bratská - obchodné centrum (priechod pre chodcov), Budatínska - hypermarket, Panónska cesta - Ševčenkova, Panónska cesta - železničný podchod, Panónska cesta - obchodný dom.“
https://www.tasr.sk/tasr-clanok/TASR:20201004TBA01567
V materiáloch zo zastupiteľstva sa uvádza dĺžka realizácie projektu máj 2021 – apríl 2022:
https://zastupitelstvo.bratislava.sk/data/att/48579.pdf