Reply on: MatejBA #236580:
Princíp je asi v tom, že aby neboli dve úrovne riadenia, ale len jedna. Teraz keď niečo chcú spraviť, často sa to musí riešiť aj v meste aj v MČ a je v tom bordel, zdržania a pod. Predpokladám, že keby sa MČ zrušili, tak mnoho zamestnancov ich úradov by prešlo pod magistrát, keďže určitú prácu reálne urobiť treba. Ale ubudlo by zopár zbytočných funkcií ako sú napr. starostovia a niektoré administratívne funkcie, ktoré existujú len kvôli MČ samotným.
Mestské časti by som ešte pochopil (aj keď si myslím že ich je tak v BA ako aj v KE veľa) ale načo sú nám obce so 7, 20, 50 a podobne obyvateľmi s vlastnou samosprávou (ktorá tým pádom zhltne celý obecný rozpočet) dodnes nechápem
Absolútne nevhodné. V 80. rokoch už bola k dispozícii aj Helvetica, ktorá mi príde oveľa vhodnejšia, aj keď z hľadiska dopravného značenia nedosahuje kvalít Ternu či DIN-u.
Že to malo nepriamu súvislosť, som si nikdy nespojil. Toto socialistické "šturmovanie" či, pardón, dobovým slovníkom záväzkové hnutie (ak to mám dobre načítané) bolo fakt "super" - čo tam po tom, že dielo je ťažko použiteľné, najmä že sme splnili záväzok a boli fotky v tlači (a odmeny). Počul som podobné príbehy aj z iných oblastí. Smutné.
martinah
a prv nez zacnes argumentovat o sireni vs vzdialenost si precitaj toto https://www.lidovky.cz/relax/veda/autobus-s-buddhistickymi-vericimi-potvrdil-jak-se-siri-koronavirus-ukazala-studie.A200904_220716_ln_zahranici_ele
ta paska z epidemiologickeho hladiska neriesi nic, je to pre pocit bezpecia soferov (ocividne uz z toho, ze cez leto ju nezrusili), zato vyrazne nahustuje ludi do zvysneho priestoru (2x si rozmyslis, ci budes v priestore, kde nemozes vystupit a medzitym sa bus zaplni), nuti ich vystupovat predieranim sa cez ostatnych, komplikuje prestupovanie na cakajuci spoj vpredu, atd.