#236585 A prečo by mal primátor riešiť Vajnory či Jarovce (v podstatnejšej miere než tomu bolo doteraz)? Mesto nie je one-man show, všetky procesy majú byť závislé od pracovníkov, ktorí sú kompetentní priamo v jednotlivých oblastiach.
Na zachovanie "lokálnej obsluhy" tu sú poslanci.
#236581 Čahojová si síce pracne vytvára dobrú reputáciu, no inak je stelesnením neschopnosti. Za posledných 6 rokov nulové investície do verejných priestranstiev, zato plno populizmu ohľadom novej výstavby. Celkovo sa pod jej vedením zrealizovalo zopár mikroprojektov (najmä v sociálnej a enviromentálnej oblasti), no inak Karlovka postupne upadá.
Na zachovanie "lokálnej obsluhy" tu sú poslanci.
#236581 Čahojová si síce pracne vytvára dobrú reputáciu, no inak je stelesnením neschopnosti. Za posledných 6 rokov nulové investície do verejných priestranstiev, zato plno populizmu ohľadom novej výstavby. Celkovo sa pod jej vedením zrealizovalo zopár mikroprojektov (najmä v sociálnej a enviromentálnej oblasti), no inak Karlovka postupne upadá.
martinah
a prv nez zacnes argumentovat o sireni vs vzdialenost si precitaj toto https://www.lidovky.cz/relax/veda/autobus-s-buddhistickymi-vericimi-potvrdil-jak-se-siri-koronavirus-ukazala-studie.A200904_220716_ln_zahranici_ele
ta paska z epidemiologickeho hladiska neriesi nic, je to pre pocit bezpecia soferov (ocividne uz z toho, ze cez leto ju nezrusili), zato vyrazne nahustuje ludi do zvysneho priestoru (2x si rozmyslis, ci budes v priestore, kde nemozes vystupit a medzitym sa bus zaplni), nuti ich vystupovat predieranim sa cez ostatnych, komplikuje prestupovanie na cakajuci spoj vpredu, atd.