Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: vetesnik #235114:
Ďakujem
Reply on: Peon #235119:
Prekvapilo ma, že v Konte IDS BK, eshope SL ani v Ubiane nemám zatiaľ informáciu o pripísaní reklamovanej finančnej čiastky [ani "Čakajúce operácie" tam nevidím].

Určite sa mi to vo vozidle DPB zapísalo do čipu, lebo mi to multifunkčný označovač zobrazil na displeji a aj aktuálny kredit, ktorý mi potom zobrazil, bol už po pripísaní toho (počítať viem).

Dúfam, že túto noc sa naozaj zosynchronizujú databázy nech je v tom poriadok.

Pre porovnanie: Keď si cez internet navyšujem kredit na BČK, tak tuším v eshope SL to hneď po platbe vidím ako "Čakajúce operácie" či tak nejak. Ak si dobre pamätám, tak na ďalší deň je to už normálne zobrazené v eshope. A do čipu sa to zapíše po priložení karty na tie správne miesta (multifunčkný označovač, multifunkčný automat, u vodiča SL). 🙂
Slovak Lines konečne dokáže vybaviť opodstatnené reklamácie CL pripísaním kreditu na BČK na diaľku (a to aj vo výške menej ako 3 €). 👍 Do čipu som si to zapísal vo vozidle DPB priložením BČK k multifunkčnému označovaču a kliknutím na "INFO" na tom displeji.

V mojom prípade išlo o duplicitne odpočítané cestovné, lebo vodič SL mal problém s palubným počítačom [na prvýkrát to nevytlačilo CL, ale cestovné odpočítalo].

Pamätám si, že pred neviem koľkými mesiacmi opodstatnené reklamácie vybavovali buď vyplatením hotovosti alebo bezhotovostne na bankový účet cestujúceho. Takže ani na ASMN nedokázali pripísať kredit po úspešnej reklamácii.

Nedávno som si po takmer 5 rokoch kupoval na ASMN novú BČK a zostatkový kredit zo starej BČK (menej ako 3 €) mi boli ochotní / dokázali tam vyplatiť iba v hotovosti.
Dnes som si všimol, že vodiči majú šedé a modré tričká s logom DPB, to si môžu vybrať, aké chcú, alebo dostanú tričká z každej farby? A odkedy sa nefasujú tie bledomodré tričká?
Pozrite aká dobrá reklama, u nás Karosy ani reklamu nepotrebujú a majú takýto kvalitný kneeling. 😂
Reply on: N/A #235115:
Aby rusili hosti v hoteli a zavadzali odbocujucim do nabrezno-podhradnej opachy? 😃
Kedy sa vrátia električky na nábrežie a do tunela? Skúšky prebehli už pred pár týždňami.
Reply on: SuchSoft #235111:
Áno, rieši sa to. Pravdepodobne dnes už bude.
Prečo L78 vôbec nie je v online odchodoch? Qôli výluke?! Vďaka.
Neviem či to píšem sem správne, ale rád by som vedel , že kto tak posral pomerne dobrú aplikáciu, ktorú som mal od vás nainštalovanú na mobile.Akože vylepšenie spočíva v tom ,že nefunguje offline a je oveľa menej prehľadná. Prosím vyrazte toho človeka čo vám takto vylepšuje aplikácie.Ďakujem.
Tak to vypada, ze ani v Bruseli nemaju vkus a chochmes, kedze im tam elektricky jazdia cez fontany 😃
Reply on: Valec #235080:
Ja si dokonca myslím, že kým nebude hotová trať cez Slovnaft do Podunajských Biskupíc, tu spojka s možnosťou obracania pravidelnej linky bude veľmi potrebná. Vychádzajú mi tu pri intervale 8 (al. 7-8) minút tri linky: (e-9) Ružinov - Eurovea - Karlova Ves - Dúbravka (e-4 len po KV); Ružinov Eurovea - Petržalka (nová, pracovne e-10 ako náhrada a-50 i a-68, teda nie linka naviac, ale namiesto autobusov) a predĺženie e-8 z centra cez Euroveu až po most Apollo, kde by pred mostom v smere z centra bola uprostred 3. koľaj s napojením na oba smery. Tu by pravidelne v smere z centra končila e-8, pretože potreba spojenia Eurovey a oblasti nám. SNP tu bude, pri tom počte obyvateľov, stále väčšia. Po predĺžení električky do Janíkovho Dvora budú obojsmerné električky voľné a využili by sa práve na e-8. A pri maratónoch a iných akciách by sa električky z Ružinova dostali cez Dulák aspoň na túto spojku, a teda na východný koniec Eurovey.
Reply on: FFF13 #235076:
A naviac, ľudia idú buďto do divadla, alebo do Eurovey, resp. na nábrežie. Za tie roky, čo je Eurovea otvorená, som si nevšimol nejaký výrazný pohyb chodcov medzi SND a nám. M.R.Štefánika... Sú to umelo vytvárané argumenty proti električke a príklad Obchodnej od p. Budaja je naozaj podpásovka, keďže to nie je pravda, ako to tu už bolo uvedené.
Reply on: Viko #235104:
To áno, ale v celom tomto procese Slovenská republika, resp. SND, ako majiteľ dotknutých pozemkov (resp. SND ako ich správca) môže toto pripomienkovať a ak magistát tomu nevyhovie, kľudne sa môže stať, že to zastaví protest prokurátora na ich podnet.

Ono, aj za ideálnych okolností (bez pripomienok a zdržaní), ak sa im podarí tú trať dostať do ÚP mesta do konca Vallovho mandátu, tak to bude taký malý zázrak.

(Sorry za ten pesimizmus, ale pracujem v tejto oblasti a už nemám žiadne ilúzie. 🙂)
Reply on: Dispecer #235101:
Na to, aby sa trať mohla postaviť, aj tak bude musieť byť do územného plánu zanesená, čiže táto otázka je bezpredmetná.
Reply on: 3pa3ck3 #235102:
Problem je, ze tu narazame na to, co je vacsi verejny zaujem - kultura a SND alebo doprava a ekologia.
Reply on: N/A #235100:
Nemohol by potom štát na súde namietať, že verejný záujem pre zachovanie terajšieho stavu je dôležitejší ako stavba električky?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.