Dnes som si všimol, že vodiči majú šedé a modré tričká s logom DPB, to si môžu vybrať, aké chcú, alebo dostanú tričká z každej farby? A odkedy sa nefasujú tie bledomodré tričká?
Neviem či to píšem sem správne, ale rád by som vedel , že kto tak posral pomerne dobrú aplikáciu, ktorú som mal od vás nainštalovanú na mobile.Akože vylepšenie spočíva v tom ,že nefunguje offline a je oveľa menej prehľadná. Prosím vyrazte toho človeka čo vám takto vylepšuje aplikácie.Ďakujem.
Ja si dokonca myslím, že kým nebude hotová trať cez Slovnaft do Podunajských Biskupíc, tu spojka s možnosťou obracania pravidelnej linky bude veľmi potrebná. Vychádzajú mi tu pri intervale 8 (al. 7-8) minút tri linky: (e-9) Ružinov - Eurovea - Karlova Ves - Dúbravka (e-4 len po KV); Ružinov Eurovea - Petržalka (nová, pracovne e-10 ako náhrada a-50 i a-68, teda nie linka naviac, ale namiesto autobusov) a predĺženie e-8 z centra cez Euroveu až po most Apollo, kde by pred mostom v smere z centra bola uprostred 3. koľaj s napojením na oba smery. Tu by pravidelne v smere z centra končila e-8, pretože potreba spojenia Eurovey a oblasti nám. SNP tu bude, pri tom počte obyvateľov, stále väčšia. Po predĺžení električky do Janíkovho Dvora budú obojsmerné električky voľné a využili by sa práve na e-8. A pri maratónoch a iných akciách by sa električky z Ružinova dostali cez Dulák aspoň na túto spojku, a teda na východný koniec Eurovey.
A naviac, ľudia idú buďto do divadla, alebo do Eurovey, resp. na nábrežie. Za tie roky, čo je Eurovea otvorená, som si nevšimol nejaký výrazný pohyb chodcov medzi SND a nám. M.R.Štefánika... Sú to umelo vytvárané argumenty proti električke a príklad Obchodnej od p. Budaja je naozaj podpásovka, keďže to nie je pravda, ako to tu už bolo uvedené.
To áno, ale v celom tomto procese Slovenská republika, resp. SND, ako majiteľ dotknutých pozemkov (resp. SND ako ich správca) môže toto pripomienkovať a ak magistát tomu nevyhovie, kľudne sa môže stať, že to zastaví protest prokurátora na ich podnet.
Ono, aj za ideálnych okolností (bez pripomienok a zdržaní), ak sa im podarí tú trať dostať do ÚP mesta do konca Vallovho mandátu, tak to bude taký malý zázrak.
(Sorry za ten pesimizmus, ale pracujem v tejto oblasti a už nemám žiadne ilúzie. )
Líniové dopravné stavby bývajú predmetom verejného záujmu. A práve preto, aby jedna osoba nemohla blokovať celý projekt, sa zvykne uplatňovať inštitút vyvlastnenia (pri stavbe diaľnic úplne bežná vec). Vyvlastňovať pozemok, ktorý by bol v majetku štátu je síce neštandardná situácia, no ak pani ministerka nedostane rozum (alebo ak nepadne vláda), je možné pristúpiť aj k takémuto riešeniu.
Dispecer