Reply on: Viko #234606:
Treba si pozrieť ten návrh, a uvidíš, že to sekanie liniek je spravené v prirodzených spádových mestách, napríklad v Smoleniciach, Malackách, Senci, Pezinku či v Modre alebo v Šeknviciach a Cíferi, čiže sa jedná o tie terminály, kde už dnes existujú prípoje na vlaky a linky sú ukončované tam. BSK má na svojich hraniciach (kvôli jeho maličkosti až na svojich hraniciach) významné prestupové body, ktoré fungujú práve na báze spádovosti, preto je možné práve v týchto bodoch useknúť linky premávajúce do BA, ktoré sú výrazne dotknuté kongesciami.
810zssk
Ale budem rád keď sa prezentovanými princípmi začne riadiť aspoň na území BSK, lebo napr. v tendri na prímestskú dopravu majú zachovaný systém kedy prípoj k vlaku vychádza z Bratislavy, takže síce neuviaznem v zápche, ale namiesto toho uviaznem v Malackách na stanici, čakajúc kým sa tam došuchtá 40 minút zmeškaný autobus z Bratislavy (čo prináša otázku prečo neísť tým autobusom už z BA, keď som vlastne žiaden čas vlakom neušetril).
Plány na zväčšenie zón sú skvelá správa, snáď to prejde.