To sú linky priame do Bratislavy s mizivou obsadenosťou. Lepšie je ich skrátiť po nejaký prestupný bod a nechať ich behať častejšie, ako menej často ich posielať do kolón pred Bratislavou. Takže týmto nie že kazíme, ale zlepšujeme obsluhu a ešt aj zrýchlujeme prepravu osôb. A vôbec nie v náhodne vybraných oblastiach. Na Žitnom ostrove by tieto liny zostali, lebo obsluhujú obce bez prístupu na železnicu. Treba si pozrieť ten návrh...
Len nech sa žiadne linky na hranici nesekajú - aspoň nie do doby, kým sú krajské hranice politická omaľovanka a nie vymedzenia prirodzených regiónov.
Linka sa predsa pri troche snahy dá rozúčtovať medzi dva kraje, nemusíme kvôli tomu kaziť obsluhu náhodne vybraným oblastiam...
Uvažujú síce nad vlastným IDS s vlastným koordinátorom, ale PDO im odporúča sa pripojiť k BID, aj pod ich dispečerský aparát, aspoň teda v priľahlých okresoch, kde prevláda dochádzka do Bratislavy, čo vlastne rieši aj táto štúdia. Bolo by to jednoduchšie a rýchlejšie. Každopádne ich linky prichádzajúce do BSK bude treba riešiť aj z pohľadu financií bez ohľadu, či tam bude alebo nebude IDS, a to hlavne useknutím na hranici a následnými prekladmi CP na spoločných úsekoch, teda už na územi IDS BK.
Vzhľadom na to, že TTSK momentálne uvažuje s vlastným IDS, tak by som sa veľmi nezaoberal predstavami BIDky pre TTSK.
Ale budem rád keď sa prezentovanými princípmi začne riadiť aspoň na území BSK, lebo napr. v tendri na prímestskú dopravu majú zachovaný systém kedy prípoj k vlaku vychádza z Bratislavy, takže síce neuviaznem v zápche, ale namiesto toho uviaznem v Malackách na stanici, čakajúc kým sa tam došuchtá 40 minút zmeškaný autobus z Bratislavy (čo prináša otázku prečo neísť tým autobusom už z BA, keď som vlastne žiaden čas vlakom neušetril).
Plány na zväčšenie zón sú skvelá správa, snáď to prejde.
Tam je to s tou železnicou a názvami vôbec také pozoruhodné - žst. Smolenice leží skôr v Trstíne, alebo aspoň pri Trstíne, než v Smoleniciach ale volá sa Smolenice, lebo vlečky zo stanice smerovali do Smoleníc, zast. Buková s frekvenciou 0 ľudí denne v zime a 10 hubárov denne, keď je pekne, existuje viac-menej len preto, že tam bola výhybňa...
Ráno od 6:10-13:50 malo by to tak byt ak nebude odstavená pre nejakú poruchu 50/4
Pe67: v mojom zadeleni to nejak vychádza že nemám možno tak najskôr v auguste mi vijde raz ako tak kukam na plachtu ak sa to dovtedy nepomeni ale zatiaľ nemám , jedine žeby som chcel z voľna majú to chalani čo robievaju od pondelka do piatku v zadeleni.
Voz 1829