Reply on: Viko #233295:
Lenže ak ide o číslo pre cestujúceho aby vedel podať sťažnosť, tak je irelevantné riešiť triedenie....jemu je jedno či číselený rad je pre toho dopravcu, alebo či v tomto čísle je taký rozmer vozidla a podobne. Môžeš rovno začať 1001- asi nejak 2000 predpokladám pre všetko v IDS B momentálne. A stále som sa nedozvedel, čo keď príde ďalší dopravca...A ak je to len na to aby cestujúci vedel podať sťažnosť, fakt stačí aj ŠPZ.Trolejbusových a električkových dopravcov tu veľa nie je, a tam evč je zapísané aj v techničáku.....A zrazu nemusíš tlačiť stovky evidnenčných čísiel na vozidlá..... Ako doteraz podávali sťažnosti cestujúci pri prímestskej doprave?
Laminatron: Takých chýb je viacej, a človek by už čakal že po toľkých miliónoch chýb, identických veciach v zahraničí, si dakto dá tých 15minút práce a zamyslí sa nad tým.....
Ak koordinuješ dopravcov v IDS, kľudne sa dá za určitej dávky nadhľadu rieišiť komplexnejšie aj s údržbou či pri NU. Napríklad práve drobnými úpravami zmlúv vznikne kooperácia dopravcov aj na tejto úrovni, a pri rovnakých postupoch riešenia problémov keď v Dúbravke príde zle cestujúcemu v SL, dispečer z DPB to bude riešiť rovnako. Pokazí sa voz dakde? Porieši to pojazdná dieľňa najbližšieho dopravcu...atď...
Navyše, všetci dobre vieme že zastaví kačica 7131/7121 na zastávke, nápis autoškola na displeji pozorovateľný aj z vesmíru, a aj tak sa gaštani dobíjajú dnu.....
fanatikmhd
810: Preto som sa pýtal či by nemalo zmysel pre služobné/technické a výcvikové a iné špeciálne vozidla priradiť číslovanie 0xxx. Mne osobne nepripadá logický krok aby dopravca mal vozidlá označené časť podla IDS systému, časť podľa seba, pričom to podľa seba zrazu môže byť v konflikte s ďalším dopravcom v IDS....