Reply on: Ike #232758:
A prečo sa tá zástavka nemohla ďalej volať Vojenská nemocnica? (Áno, viem, že nemocnica MO tam už nie je. Rovnako neviem, prečo bolo treba premenovať Rajskú...)
Ja som reagoval na tú konštrukciu s reklamou, ktorá je podľa mňa totálne nezmyselná.
810zssk
No ale ona nie je, teda nie v takom rozsahu ako naznačujú tie trolejbusy, čiže tá reklama je klamlivá. Prístup "overpromise and underdeliver" funguje ak chces zákazníka jednorázovo skásnuť, tak ho nalákaš do svojho biznisu a je ti jedno že odíde sklamaný. Pri MHD ale chceš vytvárať dlhodobý pozitívny vzťah so zákazníkom a to naozaj nedosiahneš tým že ho oklameš. Možno ho získaš na tú jednu cestu, ale dlhodobo sa robíš nedôveryhodným.