Reply on: Ike #232756:
Páči sa mi ako to vždy otočíš na tom že ja mám nejaky problém. Keď som sa sťažoval na to že nie sú výlukové CP tak mali chýbať iba mne (pritom mne nechýbajú, ja o výluke viem a danou linkou aj tak necestujem). Keď upozorňujem na to že tie trolejbusy tam nejdú, tak sa mám cítiť oklamaný ja (pritom ja sieť MHD poznám, takže neviem prečo by som sa cítil oklamaný - pre mňa za mňa to môže jazdiť označené kriedovou tabuľkou s číslom linky). Už to začína byť trochu trápne. Ja neviem, možno to vo verejnosprávovom univerze je nejak inak, ale v skutočnom svete existujú ľudia, ktorým záleží na tom aby fungovali aj veci ktoré sa ich osobne netýkajú.Celý naratív s reklamou si tu vytiahol ty, nie ja. Ty tu tvrdíš, že označovanie trolejbusov lokalitou do ktorej nejdú nejako priláka ľudí do MHD. Ja len hovorím že ako reklama to je na figu, lebo ak by to aj skutočne niekoho nalákalo (o čom tiež trochu pochybujem), tak ten človek veľmi rýchlo zistí že to je úplný bullshit.
Touto logikou môžeš premenovať Micherov majer na Louvre a budeš mať reklamu že MHDčkou sa dá dostať k Louvru každých 60 minút z Vlčieho hrdla.
810zssk
Hej a potom keď to skúsia, zistia že to nie je pravda a je po úspechu...
Rozhodne si nemyslím že z marketingového hladiska je dobré mať zastávky pomenované podľa miest ktoré pri nich nie sú. Ten názov je problém aj pre človeka čo chce ísť na stanicu (vystúpi tam a nebude ju vedieť nájsť), aj pre človeka čo chce ísť na Železnú studienku. To akurát vytvára zlé zákaznícke zážitky a teda zlý image pre značku.