Inak moje vedomosti v programovaní semaforov sú ako moje Lamborghini. Nemám Lamborghini. Ale každopádne som to dnes bol pozorovať a mám pocit, že celý signálny plán je koordinovaný s Patrónkou a preto trvá vždy rovnako dlho. Pri chodcoch sa naozaj predlžuje fáza odbočovania z Kauflandu, no zdalo sa mi, že ukrojilo z predchádzajúcej fázy ľavých odbočení. To by zároveň vysvetlovalo relatívne dlhý čas pred, ktorého uplynutím musím ako chodec stlačiť dopyt. Je to +- tak?
Dúbravské, podľa môjho názoru. Sú priechody, kde to potrebné je, ale nie som toho názoru, aby boli semafory úplne všade. A v Dúbravke nie je až taká premávka.
Netuším, čo je konštrukčné ovládanie brzdy ale napríklad fakt, že brzdový pedál nekladie odpor primeraný brzdovému účinku ale konštantný je pomerne veľký problém.
A zastaviť s vlakom na meter presne je na začiatočníky pekný výsledok, pokiaľ sa vojdeš do metra PRED návestidlo - na železnici totiž platí, že červená JE múr.
A k "rodeným vodičom" mám istú prirodzenú nedôveru.
Radšej nech tam vetrá (ak príde o niečo skôr), ako by mal na posledných zastávkach nabrať meškanie 2-3 min. Napríklad z dôvodu naplánovaných prestupov na iné linky ako napr. 23, 123/36 či 26.
Ako písal Valec.
Pokiaľ je dopyt od chodca, fáza ma fixnú dĺžku, ale prechodová fáza do ďalšej fázy je dlhšia, keďže je pomerne dlhý medzičas na prejdenie cez 5 jazdných pruhov.
Naozaj, mimo večerných hodín som nezažil, že by niekto z Húščavovej išiel presne, možno zopárkrát sa stalo, že odchádzal s meškaním okolo 50 sekúnd, ale to už tých 10 sekúnd do odchodu počkať môže. Dve minúty tam boli málo a nielen kvôli semaforom... A so semaformi v Dúbravke sa asi nebude robiť nič, pritom minimálne tri z nich sú tam zbytočné (myslím tie iba pre chodcov). A tie na križovatkách sú zle nastavené, to už sa riešilo, aj keď v minulosti to bolo ešte horšie. Napr. L84 sa v smere Ovsište len ojedinele podarí včasný odchod z mojej zastávky Drobného, väčšinou mešká minútu až dve, ale to vie niekedy dobehnúť a od Patrónky už ide opäť včas.
Ak ma odhad neklame, linka 83 je u mňa počtom využitých spojov po linkách 5 a 4 na treťom mieste. Zaoberanie sa prekopávaním minútok je vo svojej podstate bezpredmetné, pokiaľ nemáš poriešenú preferenciu na križovatkách... keď ti vyjde odbočenie z Lamačskej doľava aj z Harmincovej doprava, si v suchu. Keď na oboch vychytáš čerstvé červené, na Damborského si -1:30. Radšej nech sa v záverečnej fáze linky mešká 2 minúty, ako by bolo treba na druhej zastávke od konca zastaviť kvôli času.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Adammsvk