Reply on: pedro01 #230663:
Neviem či sa to dá odsledovať k jednému dôvodu. V prvom rade je dosť veľa vozidiel, najmä starších SORiek, kde je klimatizácia s nízkym výkonom a nech je nastavená akokoľvek dobre, nevychladí to. Druhým dôvodom je potom údržba (je zaujímave že na elektrických dráhach sú problémy s klímou oveľa menšie) - na tom sa údajne v posledných týždňoch dosť maká, ale nedá sa to zo dňa na deň. Až na tretiom mieste sú chyby obsluhy, tie sú relatívne sporadické, aj keď sa dejú - v niektorých prípadoch sa stane že príde nejaky cestujúci že je mu zima, vodič to proste vypne a zvyšok cestujúcich trpí (aj keď nedávno som zažil vodiča čo sa kvôli klíme takmer pohádal s cestujúcim a odmietol ju vypnúť :)).V prípade nižších teplôt je potom problém aj v tom, že sa klíma proste nezapne. Žiaľ v tomto nebadať žiadne zmeny, aj tento mesiac vydala divízia autobusy pokyn v tom zmysle že klíma sa musí zapínať pri 25 stupňoch (čo je samozrejme veľmi vysoká hodnota - keď je vonku 25 stupňov, v autobusoch je už dávno peklo). Sú vodiči čo rozmýšlajú samostatne a zapínajú ju aj skôr, ale časť proste ide v duchu predpisu a nerieši.
Výhľadovo by podla mňa mali byť všetky nové vozidlá vybavené automatickou reguláciou teploty, ktorá by bežala 365 dní v roku, bez možnosti zásahu vodiča a bez otvárateľných okien. S tým že vozidlo kde nefunguje vzduchotechnika by nemohlo ísť do premávky (čo by bola motivácia pre vozovne sa o to viac starať).
810zssk
Na jednej strane je tu Rybanský, nový šéf podniku, u ktorého sa z môjho pohľadu nenašlo nič závadové. To že niekedy niekde pôsobil Buocikom podľa mňa nie je žiaden zásadný problém.
Na druhej strane je tu potom Janošťáková, pri ktorej skutočne zdá sa že existujú závadové prepojenia (ťažko si predstaviť že niekto má firmu s Vadalom a nevie čo je zač). Janošťáková bola do podniku prijatá minimálne rok pred tým ako Vallo nastúpil do úradu. Ak to dobre chápem, pri odchode Urbana s ním odišli aj niektorí "jeho ľudia" a teda bolo nutné vedením niektorých oddelení poveriť iných ľudí. Nakoľko DPB ešte nemal nové vedenie (ktoré si zrejme donesie a vymenuje vlastný stredný management), tak boli poverení seniorní zamestnanci dotknutých oddelení, čo v prípade úseku ekonomiky bola Janošťáková. Nejde teda o žiadneho "Vallovho človeka", ale len o dlhoročnú zamestnankyňu ktorá bola vo firme dávno pred Vallom a teraz bola poverená krátkodobým vedením svojho oddelenia do výmeny vedenia. Keď sa toto závadové prepojenie zistilo, poverenie jej bolo odňaté.
Naozaj tu žiadnu Vallovu kauzu nevidím.