Reply on: david1 #229910:
ano, posunutie o 4 minuty by tomu v sucasnom setupe dost pomohlo.... ale ked sa mesto chce tvarit ze ma viac ludi cestovat MHD, tak tomu citelnejsie pomahalo to co bolo zavedene na jesenrano kapacitne vozidla na L7 su vcelku dobre; akurat ze najvacsie baliky vzdy vychyti niektora dlhsia linka, momentalne to byva L3 kedze pred nou je v optimalnom pripade 4minutova diera, ktora je v rannej spicke na tejto radiale uz dost vela... ten co ide po tej diere sa viac zdrzuje na zastavkach a potom to pri vjazde do CMO vyzera tak ze idu za sebou L3,L7 a L5 a nasledne je 8 minutova diera.... ked len prehodis L7 o 4 minuty, tak bude na 90% vznikat to iste len v poradi L5,L7,L3...
a popoludni 4 minutovy interval od vinohradov tiez nie je ziadna radost, spoje chodia znacne plne obvykle po heckovu.... (a po peknu cestu tak ze zriedkavo sa ani niekto z tych co ich vyhodi L7 na vinohradoch nezmesti)
dns.mk
Menej pochopenia mám pre to, že primátor nemá problém v riešení podhradia spolupracovať s Beljajevom, ktorý je veľký kamarát Fica a hrdí sa tým, že sa pozná osobne s Putinom. Potom mi nie je známe, že prečo stratil odbyt do Ruska a krachol mu podnik Rail Casted Components v Prakovciach, na ktorý mu dal Fico milióny. Z morálneho hľadiska je Vallova tolerancia týchto ľudí krok do tmy, ak nie do priepasti. Dúfal som, že sa týchto ľudí zbavíme cez novú krv ale asi som dúfal márne.