Reply on: si #229911:
Práveže tie vláčiky by sa zmenšili. L7 zbiera dopyt iba po Račko no L3 v celej trase až po Šafko. Preto ju sedmička vždy dobehne. Naspäť ide poobede L5 po 4-6 min.diere narvatá od Račka a za ňou hneď L7 čo má brať iba dopyt po Vinohrady. Posunutím by sa dopyt lepšie rozdelil.Ideal by bola samozrejme L7 až do Rače aj poobede.
Okrem tímov vedcov a personálu, ktorý obsluhuje údržbu, opravu a rekonštrukciu krypty, pod ktorou je JE ma nenapadá, kto by tam mohol žiť a aj to, len dočasne pokým ho nevymenia aby si nevystavoval nadmerne rádiacií.
Každopádne, úplne súhlasím s tým, že Vozovňa Hroboňova nie je pre obyvateľov Drotárskej atraktívny bod.
. Mám totiž známeho s Teslou X a ten ju tak neospevuje.
dns.mk
Ad. eko-stopa elektromotora vs. spaľovacieho bola porovnávaná vzhľadom na všetky faktory. Od získavania, spracovania surovín, cez výrobu, servis, nároky na prevádzkovú infraštruktúru až po samotné nakladanie s vyhodenou technikou po jej dožití. V úvahe sú teda inkludované aj ostatné prevádzkové hmoty. Ale ... niesom technik a odborník a technik až tak, takže ťa nebudem zavádzať a kľučkovať, ale zistím k tomu viac od ľudí, ktorí okolo tej konferencie na ČVUT behali a prednášali. Ok?