Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ctrl-V

Prístrešky bol premiestnené z nástupištia liniek 21 a 25 (okrem hlavnej konštrukcie a lavičiek) a sú tu aj ich cestovné poriadky.
Reply on: Valec #229581:
Aj jeden z dvoch trolejbusov na L64 má papierové označenie na čelnom skle. Predný transparent zhasnutý, ale ľavý bočný ukazoval číslo linky.
Linky 201 a 202 jazdia dnes s novým (čiastočne papierovým) označením. Niekomu sa zas darilo?
Reply on: tito #229579:
podľa toho ako to vyzeralo na mieste krátko po zrážke pochybil cyklista, ale uvidíme po ukončení vyšetrovania... btw. prilba by ho zachránila
Vcera vecer na Hradskej nehoda autobus mhd vs cyklista. Cyklista neprezil. Neviete nieco viac? https://bratislava.sme.sk/c/22054010/cyklista-neprezil-zrazku-s-autobusom-na-hradskej-ulici-v-bratislave.html
Reply on: si #229577:
To fakt ? 😠
Reply on: 810zssk #229575:
a tie vozokilometre su obvzlast super ukazovatelom pri elektrickach ked taka suprava najazdi na tej istej trase 2x tolko ako ked tam ide kachna alebo skodovka....
Reply on: tanal #229561:
2-5 ľudí na jedno kolo nie je určite efektívne. Nemyslíte?
Reply on: Ike #229569:
Chcel by som dufat ze toto myslenie vo vozokilometroch sa v sucasnom stave magistratu stane minulostou a budeme sa bavit o tom kolko to stoji, co by nemalo byt take masivne.
Reply on: tanal #229572:
Blbost. Na Prokopa Velkeho idu preto, lebo dane vozidlo konci so soferom sluzbu a mieri do vozovne pri zast. Prokopa Velkeho. Mohol ist aj naprazdno zbytocne zase ako sluzobna jazda bez ludi v useku Hodzko - Prokopa. 😉
Reply on: tanal #229572:
To su len konciace spoje do vozovne, ktore koncia premavku.
Reply on: Ike #229569:
Lenže ani dnes nechodí 202 systémovo, niektorá točí na Hodžovom, niektorá ide na Prokpa Veľkého...
Reply on: Ike #229569:
Toto je riešiteľné, ak by prišiel podnet zo strany mesta a chýbajúce vzkm objedná a doplatí
Reply on: Ike #229569:
na druhej strane tipujem ze v pripade vozidiel elektrickej trakcie ti robi (s vynimkou odpisov vozidiel) gro prevadzkovych nakladov mzda vodica, takze ak by sa to vyjazdilo s rovnakym poctom (nedostatkovych) vodicov tak by to nemusel byt nejak zasadny problem....
Reply on: Petto #229568:
Výpočty za 2 minúty, takže možno budú chybné:

Hodžko - Šulekova - Hodžko sú cca 2 km. 202 má 139 odchodov, takže navýšenie, ak by každý spoj išiel na Šulekovu je 139*2 = 278 vzkm/denne

Linka 208 má 30 odchodov a trasu 5 km (Šulekova - Nemocnica Sv. M. - Šulekova), teda celá linka zhltne 150 vzkm/denne.

Ak by si zrušil 208 a každú 202 poslal na Šulekovu, nič by si neušetril, ale potreboval by si ešte 128 vzkm/denne navyše.

Ak by si poslal každú druhú 202 (čo nie je systémové ale budiš), tak by si ušetril 11 vzkm/denne.

Reply on: Ike #229563:
Ja som tiez za zrusenie 208 a 202 predlzenie. 1 voz usetrime z 208 a pridame klbovy na 202. Z pohladu soferov nic navyse, z pohladu vozidiel len zmena typu a vzkm zanedbatelny rozdiel.
Reply on: tanal #229566:
Určite by bolo treba pridať ďalši voz. Dnes má linka 202 na Hodžovom námestí prestávku 5 min (papierovo, reálne často jazdí na obrat). Za 5 min by neprešla trasu Hodžovo - Šulekova a späť.
Reply on: Ike #229565:
208 má teraz interval každú pol hodinu, takže ak by potiahli 202 na Šulekovu, nebolo by treba pridávať ďalší voz. Tie, ktoré idú až na Prokopa Veľkého by samozrejme na Šulekovu nechodili. Len by to bolo nutné označiť aj na busoch, aby ľudia nemali chaos, ktorý spoj kam ide. Ale to je sai len môj nesplnený sen...😞
Reply on: TomJ #229564:
Ale moc to nevychádza ak by na Šulekovu chodila každá 202, tak zrušenie 208 by vykrylo tak cca. 1/2 dopravného výkonu. 1:1 by to bolo ak by na Šulekovu chodila každá druhá 202, čo je zase SADizmus.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.