Reply on: S499.1023 #228925:
Proviziou som nemyslel proviziu pre kartovu spolocnost, ale proviziu pre vydavatela cestovneho listka. Tym je pri listkoch z aplikacie BID a.s. Platobnu branu tu vobec neriesme, to je ina tema.Kazdopadne, ak ma DPB obavy ze vdaka nizsej cene listka z aplikacie prejdu cestujuci z SMS listkov, tak asi ten prijem z SMS listka sa mu pozdava viac ako to co mu pride pri kupe listka z aplikacie. Treba tiez dodat, ze pri SMS listku sice plati proviziu poskytovatelovi sluzby, ale trzba co mu pride je uz cela jeho (okrem DPH samozrejme), kym pri listku z aplikacie sa o trzbu deli so ZSSK a SL.
Osobne nechapem ako moze DPB vadit 10 percentna zlava v aplikacii totozna ako pri eCL, ale nevadit Masterpassova zlava ktora je pri vnutromestskom listku vyssia. Je sice pravda ze do systemu tecie rovnako vela penazi ako ked tam ta 10 percentna zlava nebola, ale motivacia ludi odist z SMS listka na aplikaciu je rovnaka, alebo vyssia.
tr3mp
Po dokončení stavby bude vedľa R7 stáť predĺžená Prístavná a hneď za ňou bude hrádza.
Najužší bod vidno pekne na tomto obrázku:
https://cyklokoalicia.sk/wp-content/uploads/2015/06/Sustava-krizovatiek-R7-sever.jpg
Kruhový objazd a vetvy na R7 sú tesne pri hrádzi.
Vo svojom náčrte máš električku na protipovodňovej hrádzi. Po tej teraz vedie cyklotrasa (čiže by si ju zrušil) ale hlavne je koruna hrádze užšia, než priestor potrebný na trať, teda by bolo potrebné hrádzu prebudovať. Ďalšia vec je, čo v prípade povodne? Pri vysokých stavoch vody býva zakázaný vstup na hrádzu. Prestala by chodiť električka?
Z hľadiska obsluhy územia je na jednej strane prístav (a v týchto miestach nejaká reálna prestavba na niečo iné v dohľadnej dobe nehrozí) a na druhej líniová bariéra - R7. Za R7 pritom už vyrásli prvé obytné domy (Nový Ružinov). Trať je vhodné stavať tak, aby obslúžila viac ľudí, teda radšej stredom zóny, kde niečo je, nie mimo nej.