Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #228818:
To je velmi potesujuca zmena. Osobne sice pre integraciu vidim vacsie problemy ako (ne)objednavanie tych spojov, ale umoznenie objednavania spojov za hranice SR aspon umozni aby ta doprava konecne vznikala. Ak ovsem bude zaujem zo strany samospravy.
Reply on: Peon #228819:
To vôbec nie je zlý nápad!
Išlo by o predĺženie trasy o nejaké cca 2 Km, ale pre cestujúcich atraktívne. Len to dohodnúť s BA, spolufinancovanie zo strany kúpeľov a bola by z toho pekná výletná linka.
Reply on: 810zssk #228816:
Chcem vidieť takú duálnu tarifu v praxi. 😁 Aj Rakúšania by jazdili 901-kou za približne o 68% lacnejšie cestovné (porovnanie najlacnejší lístkov: 0,70 € IDS BK / 2,20 € VOR).

No ale keby bola 901-ka predĺžená na železničnú stanicu do Bad Deutsch Altenburg-u, tak potom by sa asi ozvali ďalší, ktorí by chceli jej predĺženie až do kúpeľnej časti toho mestečka..
Reply on: Peon #228812:
Tak zapojenie je reálnejšie, lebo od januára sa nám podarilo novelizovať 56/2012, kde pri definícii dopravnej obslužnosti vypadáva prívlastok "vnútroštátna". Teda inak povedané, dopravná obslužnosť a verejný záujem sa uvažuje už aj do zahraničia.
Reply on: Peon #228812:
Prevadzkovy rozmer tej 901 je tiez zaujimavy, dnes je to pomerne slusna tragedia - jednak ta anticka SORka (preco tam nejazdi nieco aspon ciastocne NP?) a jednak caste vypadky, kedze DPB nema vobec ziadnu koncepciu aku tu 901 hradit, takze ked sa pokazi, tak proste nejde. Podla mna by sa podmostove ZV malo vypravovat s pokladnou a vodicmi schopnymi v pripade potreby odjazdit 801, alebo 901.
Reply on: MatejBA #228814:
Suhlasim ze tu je ten prestup nezmysel.

Moja idea dlhodobo je predlzit 901 na stanicu v Bad Deutsch Altenburgu, co su 2 km navyse a tam spravit prestup na vlak do vzdialenejsich obci. Problem je ze v sucasnosti by to vyzadovalo vypravovat o jedno vozidlo navyse (vzhladom na CP vlakov).

Ale kazdopadne by to chcelo nejaky koncepcnejsi pristup k cezhranicnej preprave. Jednak zaviest nejaky system v tom ako to chceme obsluhovat (namiesto nahodnych liniek podla toho co sa vybojovalo), financovat a potom vyriesit aj tarifnu integraciu - v pripade Rakuska na oboch stranach, teda v 901 by idealne mala platit dualna tarifa IDS BK/VOR.
Reply on: S499.1023 #228808:
Hmm, tak potom určite chcú zrušiť aj tie linky do Laa an der Thaya a do Poysdorfu, lebo tie tam premávajú za tarifu IDS JMK. 😎
Reply on: 810zssk #228811:
Ako jedna vec je prestupny system, druhy je nutena uchylacina.

Podla mna ked uz tolko chcu vlak, tak nech to z Wolfstahlu potiahnu trat do BA cez Kopcany - miesto tam je (aj na kopcanoch), staci opravit trat - rovno by to potom mohli potiahnut na Hlavnu stanicu a ZSSK by mohla zrusit S65 🙂
Reply on: 810zssk #228811:
Tiež si myslím. V úseku "Wolfsthal - Hainburg" ten vlak jazdí často takmer alebo aj úplne prázdny.
Reply on: Ike #228807:
Na portal.cp.sk už 901-ku nemôžem nájsť, ale vo Facebook skupine https://www.facebook.com/HainburgSK/ niekto napísal 20. 12. 2018 (štvrtok): "VYBORNA SPRAVA: Licencia na 901 je oficialne predlzena do 11.12.2023!"

A aj: "BDB slubil, ze ked dostanu licenciu, obstaraju novy moderny bus. Takiez sme hovorili o malych zmenach trasy, časovania, alebo zapojenia do bratislavskej integrovanej dopravy,... Ale este nas caka vela stretnuti!"

Reply on: MatejBA #228810:
Ich predstava zrejme je prestup na S7 vo Wolfsthale.
Reply on: 810zssk #228809:
Ako realne by ma zaujimalo, aku dopravu ponuka VOR z Hainburgu do BA - lebo v poslednych 10 rokoch vyrazne stupol dopyt na cestu do BA (a pochybujem, ze ten regiovlak potiahnu to Bratislavy)
Reply on: Ike #228807:
Mozno sa boja ze miestna populacia uvidi ze regiobus moze jazdit aj castejsie ako 4 krat za den a zacne sa toho dozadovat tiez 😁 Treba totiz povedat ze obsluha obci (a relacii) bez zeleznice je vo VOR uplne tragicka.
Reply on: Ike #228807:
Asi, že nie je vo VOR, najmä tarifne?
Reply on: Valec #228805:
Prečo chcú Rakúšania linku najradšej zrušiť? Len ma to zaujíma.
Reply on: Valec #228805:
8.6. 😂
Reply on: 810zssk #228803:
Prepadla by im ťažko získateľná licencia. Rakúska strana by najradšej zrušila aj tú 901.

Ozaj, kedyže to DPB dostal dočasnú licenciu na pol roka? Už dávno nebola pozastavená premávka.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.