Neviem, prečo na to v roku 2000 ľudia pozerali ako na niečo z inej planéty, ale pokiaľ mi je známe, tak do zmieňovanej udalosti vodiči hlásili zastávky do mikrofónu, pričom väčšina na to kašlala. Potom sa začala skúšobná prevádzka systému PAMI (PoloAutomatický Magnetofónový Informátor) (s určitým časovým odstupom naň nadviazal systém DRAHUŠA, kotrý už odosielal aj polohu vozidla podľa vyhlásenej zastávky do riadiaceho systému), čo bude asi tá zmienka. Keďže sa jednalo o kazetový autoprehrávač s Tesly Bratislava v kombinácii s legendárnymi kazetami Emgeton, jednými z najhorších na svete, jeho spoľahlivosť bola mizerná a čoskoro zakapal. Ešte v roku 1984, keď som v DPB nastupoval, bol prakticky vo všetkých vozidlách funkčný rozhlas, vozidlá mali mikrofón buď napevno alebo (novšie) na DIN-konektor s prevlečnou matkou a mikrofón sa fasoval na výpravni s vozovou kabelou. Orálne hlásenie som ja osobne používal. Potom sa zjavila DRAHUŠA a mikrofóny zmizli, prehrávače však po čase tiež, z vozidiel začali miznúť reproduktory aj zosilňovače, pretože najkého trubiroha z radov vodičov napadlo, že by tie shitné reproduktory a zosilňovače mohol využiť pri krutohustomastnom ozvučení svojej vytuzenej Š 105 S a ďalší sa ním inšpirovali a vlastne až do nástupu elektronického odbavovacieho systému a palubákov sa nehlásilo.
máš pravdu, vypracovanie plánu a operatívne riadenie je jedna vec, ale niekto úplne odpílil možnosť adekvátne informovať cestujúcich .... predpokaldám, že na žiadnej zastávke nebude k dispozícii vytlačený oznam, prípadne iná forma informácie pre cestujúceho ..... a zase raz sa cestujúci budú odbavovať na vodičoch či dispečeroch, ktorí budú (výnimočne) v tomto prípade bez viny ....
Aké "protiopatrenia"? Proste musíš vozidlá odkloniť z uzavretého úseku, alebo ich zdržať kým sa znova neotvorí. Máš pocit že sa to bude ľahšie robiť operatívne v čase keď už to bude reálne, než pripraviť vopred v klude deň predtým?
Jasné, že tam zajtra bude veľká miera operatívy, ale zas trasa je popísaná dostatočne detailne na to aby sa dal vypracovať aspoň predbežný plán že ako budú linky v jednotlivých fázach vedené. To nemôže trvať viac ako dve hodiny a značne by to zajtra zjednodušilo robotu aj dispečerom, aj vodičom.
mal som na mysli slušnú kultivovanú komunikáciu o možných dopadoch na činnosť ..... takúto komunikáciu by príčetný partner realizoval v dostatočnom predstihu tak, aby sa subjekt postihnutý jeho svojvôľou dokázal primerane pripraviť .... neobhajujem DPB a.s., ale som presvedčený, že za necelý deň sa nedajú naplánovať a zrealizovať adekvátne protiopatrenia ....
To teraz neriešim že sa informuje neskoro, skôr som hovoril o tom princípe preventívneho uzatvárania všetkého Blbé ale je že DPB nezverejnil žiaden plán (a bohvie či ho má).
Na inú tému:
vieme o tomto viac o tom pokusnom hlásení v 70. rokoch? Prečo sa od toho upustilo a prečo na to ľudia v roku 2000 pozerali ako na niečo z inej planéty?
Pri EU sammite tu boli mesiac predtým predpovede armageddonu a ľudia sa chystali na mobilizáciu. Výsledok bol ten, že keď som šiel v piatok trolejbusom do práce, na križovatke stál len trolejbus a v práci som bol takmer sám. Navyše to bol piatok medzi víkendom a sviatkom, teda veľa ľudí bralo dovolenky.
Lenže o návšteve Makaróna viem tam 3 hodiny. Hoci ja zajtra autom nikam neplánujem ísť, kvantá ľudí hej. A 20 minút na obchvate síce nie je žiadna veda, ale mesto sa tak upchá, že autá budú stáť v zápche ešte aj na výjazde z Borinky ? Čiže zbytočné obmedzenie so zbytočným dopadom. Len preto, aby Makarón náhodou nevidel živého Bratislavčana ?
dosť často sa vyskytujem v Bruseli a bol som tam aj počas schôdzok premiérov či ministrov .... jediným obmedzením bolo, že ma BUS 12 nevyhodil na Schumane, ale musel som ísť cca 150 metrov navyše pešo .... zavreté prístupové cesty či podobné excesy sa tam nepraktikujú .... takže máš pravdu, tupé paranoidné hlavy z ÚOÚČ a MZV zase raz zbytočne preháňajú ....
.... nemám nič proti normálnym policajtom, ale maximálne ma vytáčajú praktiky paranoidných tupých hláv z ÚOÚČ ..... rušenie električiek k Redute; vyľudnenie mesta, lebo sa genetický odpad vozil na lodičke po Dunaji; dlhodobé zneužívanie vozidiel MHD bez náhrady ....
Súhlasim, že sa to preháňa, ale to je u slovenskej polície pri podobných eventoch celkom bežné (naposledy napr. EÚ summit). Neviem či tým kompenzujú neschopnosť v spravodajskej oblasti, alebo je za tým niečo iné. Ale rozprávať tu o obmedzovaní slobody pohybu lebo 20 minút nemôžem ísť po obchvate je smiešne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho
Zrekonštruovaný povrch zastávky Mlynarovičova je už pred sprevádzkovaním zastávky využívaný ako parkovisko. Počas necelého týždňa od asfaltovania vzrástol počet egoistov na 3. Zastávka Mlynarovičova, 25. 10. 2018.