Reply on: matt11 #228129:
Informovanosť o výluke bola slabá. Nechápem, prečo vodič električky nemohol na Krížnej zahlásiť, kde je nadväzujúca električková doprava (e-4,9). A podobne - na rohu Vazovovej - zahlásiť, kam sa majú cestujúci presunúť. Druhým faktom je ale, že cestujúci oznamy nečítajú. Keď prišla na Trnavské mýto e-2 smerom na Krížnu, väčšina cestujúcich do nej nenastúpila. Keď som im povedal, že zbytočne čakajú, že i tak všetko končí na Krížnej, časť nastúpila, ale časť zostala na zastávke s tým, že "Veď osmičky chodia" (a zjavne netušili, že tiež len na Krížnu).Poučenie z tejto výluky je podľa mňa také, že cez označník zastávky má byť vyvesený výrazný oznam o výluke, zmene. Niečo ako zakrytie zastávky "Zastávka je zrušená". Vtedy si idú aspoň niektorí cestujúci pod prístrešok prečítať oznam. Lenže, keď na zastávke nie je nič a sú tam stále obe pravidelné linky, cestujúci nemajú dôvod ísť si prečítať oznam. Lebo, keď je tam stále uvedené 8,9 resp. 2,4, tak sa cestujúci nevzrušuje a nemôže tušiť, že je nejaká zmena. Takže dať na zastávku jasný oznam, zakrývajúci aj čísla pravidelných liniek - napr. VÝLUKA, alebo Zmena organizácie dopravy, alebo ZMENA - podrobnosti v ozname a pod., aby cestujúci na prvý pohľad videl, že je nejaká nepravidelnosť v premávke.
Čo sa týka cedule, ktorá ukazovala na Krížnej, kam sa majú cestujúci presunúť na e-4,9 - síce tam v nedeľu v podvečer stále bola, ale nejaký "dobrák" ju otočil tak, že ukazovala na potrebu prechodu na opačnú stranu Krížnej - na chodník vpravo v smere von z mesta...
matt11