K výluke na Krížnej: tak zažil som včera vodiča na 4-ke, čo už bol z ľudí úplne na nervy, sťažoval sa kolegovi že musí každému všetko vysvetľovať lebo že ľudia proste nečítajú oznamy a že je to v p... K jeho stavu sa pridala aj nefungujúca preferencia v Dúbravke pre výlukovú 4 a teda meškanie po celej trase. Je pravda, že niektorí sa divili kam to ide, napriek jasnému cieľu Vazovova, ale boli tam aj takí čo nie sú z BA a o výluke proste nevedeli, trasy liniek nepoznajú.
Stanica by zostala tam kde je, ale vlaky osobnej dopravy by tam nestali (kvoli kapacite). Kedze vlaky osobnej dopravy tam dnes tak ci tak nie su obiehane, nemalo by to snad mat podstatny dopad na kapacitu.
Ike
https://goo.gl/maps/o3sYUKHmWfC2
Len by ju bolo potrebné "zvábniť" ?
Ale inak mám taký osobný pocit, že tých zastávok by sa rozhodne v meste hodilo viac a vedeli by do určitej miery (samozrejme po optimalizácii organizácie v HLST, ktorá je Yetim) suplovať metro. Len by sa to vážne chcelo zamyslieť nad paralelnou infra, pretože ťahať atraktívne mestské osobáky po trati, kde jazdia nákladné vlaky a preceňované EC vlaky nie je veľmi fízibl.