Ahojte mobil sa mi dal v priebehu minulého týždňa do tovarenskych nastavení po obnove v ňom nenachádzam aplikáciu ids bk. Vie mi prosím niekto poslať link kde ju stiahnem? Ďakujem pekne.
To je dost blby napad zvlast ked ta trat je oddelena od cesty a okrem prejazdov, ktore by sa dali osetrit + pri poriadnej kontrole a pokutach aj ustrazit su/by boli tie naklady tak vysoke, zeby navratnost bola blizka 0.
Veď som to písal: V tom, že jeden typ lístka z viacerých (DCL) - rovnaký lístok za rovnakú cenu v niektoré dni v týždni platí tak ako doteraz pre jednu osobu, le v iné dni pre viac osôb. Ja by som takéto komplikovanie tarify zakázal.
Zaujímalo by ma, či sa niekto niekedy z dopravných odborníkov napríklad nezamýžšľal nad možnosťou... že miesto rekonštrukcie električkovej trate od Tunela do Dúbravky, ju jednoducho zrušiť a zakopať pod zem s tým, ze pred Tunelom by sa vynárala na povrch. Miesto koľajníc na povrchu by mohli urobiť ďaľšie dva cestné pruhy, z toho krajné určt ako BUS pruhy a cyklocestu.
Chápem že náklady by boli väčšie ako pri plánovanej "rekonštrukcii", ale šľak to traf, veď tú dopravu treba viesť mimoúrovňovo aby bola rýchla a spoľahlivá.
Vraj debata odborníkov?
Kandidát Mrva , ktorý sa chcel zapáčiť voličom BSK tak jediná téma boli kolektory pri D1 a električka k stanici Vajnory no zo strany Vajnorského jazera. Čo by teda moc nepomohlo ani samotným Vajnorom.
Keď to nevyšlo na Župana tak teraz to ide skúšať s metrom.
Listok je zapisany priamo v karte. Vo vlaku ju len na vyzvanie predlozite sprievodcovi. V autobusoch si normalne vypytate listok do vystupnej zastavky (vodicovi nehlasite ze uz mate listok) a strojcek po prilozeni karty sam vyhodnoti jeho platnost a vyda vam nulovu potvrdenku.
V pripade, ze si kupim listok cez e-penazenku v elektricke na 7 pasiem a cestujem este vlakom a regio busom ako sa preukazem, ze listok mam kupeny ? Vo vlaku mi to skontroluje sprievodca a ako v regio buse, tiez tam kartu len prilozim pred vodicom ?
Presné dátumy nepoznám, avšak opravujem zásadnú chybu: Vozovňa Krasňany nebola sprevádzkovaná v roku 1966, ale až oveľa neskôr. Ešte kačice 309 a prvá séria 310-329 boli dodané na Jurajov dvor a odtiaľ vypravované na e-3. To sa bavíme o rokoch 1971 - 1972. A až niekedy v priebehu r. 1972 boli presunuté kačice a časť T2 (201-238), T3 (279-308) - hranice vozov sa časom presúvali - do novo otvorených Krasňan, vtedy boli dvojnápravové električky presunuté na Jurajov Dvor a namiesto e-5,7 začali byť vypravované na e-4, na ktorej aj dojazdili.
Vtedy ale vozovňa Martanovičova (názov Pribinova sa nepoužíval, ulica sa premenovala až po zrušení vozovne) nebola zrušená, lebo sa z nej aj naďalej vypravovali pracovné vozidlá, a to aj T2. Koľajovo bola odpojená až po r. 1980, presne si nepamätám. Ale aj potom tam ešte DP garážoval niektoré pracovné automobily.
Ach jaj, prečo tú tarifu IDS BK takto komplikujú? Predpokladám, že tým cestovaním viac osôb na jeden DCL cez víkend sa inšpirovali v IDS JMK, ale práve týmto sa nemuseli. ? Podľa mňa to, že cez pracovné dni na taký istý DCL bude môcť naďalej cestovať iba jedna osoba môže byť považované za diskrimináciu.
Haha, predpokladám, že v SL každá osoba cestujúca na jeden DCL cez víkend dostane vlastný bezplatný evidenčný lístok od vodiča. ?
Aj keď s oneskorením, predsa sa vyjadrím k nákupu nových autobusov, ktorý vraj DP chce urobiť. Otázka je, kedy to chce urobiť, Veď ešte tento rok budú voľby! Budú sa poslanci chcieť tým zaoberať? Nebudú chceť to nechať na nových poslancov. Alebo to predloží novému zastupiteľstvu? A myslí si,že mu to len tak schváli aj keď by bol zvolený nový primátor? Alebo chce úplne obísť Mestské zastupiteľstvo? Ako?
Přátelé, ke kterému dni byly zprovozněny vozovny Pribinova (xx.xx.1895), Jurajov Dvor (xx.xx.1956), Krasňany (xx.xx.1966) a ke kterému dni byla zrušena vozovna Pribinova (xx.xx.1975, která měla i názvy 1. Prístavná (od kdy do kdy), 2. Martanovičova (od kdy do kdy))? Děkuju moc
Tou poziadavkou na dieta v skupine to uplne zabili, ale tarifny bordel v IDS BK musi byt. Som velmi zvedavy ako budu v SL schopni spracovat elektronicky DCL pre viac osob.
Dalsie zmeny zahrnaju EP na BMK a akceptaciu kariet inych dopravcov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tomas.ryan
Chápem že náklady by boli väčšie ako pri plánovanej "rekonštrukcii", ale šľak to traf, veď tú dopravu treba viesť mimoúrovňovo aby bola rýchla a spoľahlivá.