Reply on: david1 #227439:
Zaujímalo by ma, či sa niekto niekedy z dopravných odborníkov napríklad nezamýžšľal nad možnosťou... že miesto rekonštrukcie električkovej trate od Tunela do Dúbravky, ju jednoducho zrušiť a zakopať pod zem s tým, ze pred Tunelom by sa vynárala na povrch. Miesto koľajníc na povrchu by mohli urobiť ďaľšie dva cestné pruhy, z toho krajné určt ako BUS pruhy a cyklocestu. Chápem že náklady by boli väčšie ako pri plánovanej "rekonštrukcii", ale šľak to traf, veď tú dopravu treba viesť mimoúrovňovo aby bola rýchla a spoľahlivá.
Mhr1
Vtedy ale vozovňa Martanovičova (názov Pribinova sa nepoužíval, ulica sa premenovala až po zrušení vozovne) nebola zrušená, lebo sa z nej aj naďalej vypravovali pracovné vozidlá, a to aj T2. Koľajovo bola odpojená až po r. 1980, presne si nepamätám. Ale aj potom tam ešte DP garážoval niektoré pracovné automobily.