Reply on: MatejBA #227170:
Podľa mňa ani nepotrebuješ študovať ustanovenia zmluvy na to, aby si ich na niečom chytil. Kolosálne zavádzajú už len tliachaním o mimoriadnych odklonoch. Keď je raz výluka ohlásená, tak je hádam plánovaná a nie mimoradna. (Či? Nefunguje mi sedliacky rozum?)
No a ak ide o plánovanú zmenu, tak sa nedá vyhovoriť na žiadnu vyššiu moc a minimálne v označovaní autobusových liniek by sa mala dodržať príslušná vyhláška - najmä pasáž že linka musí byť označená cieľom. A nie, keď vopred vieme že pôjde k Avionu, Súhvezdná nie je cieľ, ani keby sa na hlavu postavili.
810zssk
Informovanie cestujucich o tom ako to jazdi je jedna z najdolezitejsich uloh podniku hned po samotnom jazdeni. Co to ma byt ze napr. pocas nedavnej vyluky v Devinskej, kedy si z VW2 isiel posledny spoj o hodinu a pol skor ako bezne, vsetky systemy veselo ukazovali ze 23:55 ten bus ide? Ked sa na to niekto spolahne tak potom co?
Nehovoriac o trojtyzdnovej (!!!) vyluke v Ruzinove, kedy vsetko od ich webu po Google Maps zobrazuje nezmysly. Ako ma potom clovek prestupit do MHD ked ani taku elementarnu vec ako vyhladanie spojenia nema k dispozicii?
Opakovane len dokazuju ze na klucovych poziciach maju bud neschopnych, alebo flakajucich sa ludi a manazment nedokaze alebo nechce nastavit vnutrofiremne procesy tak aby fungovali aspon elementarne veci.
Donekonecna len "neda sa to", ked kazdy kto vystrcil nos z Bratislavy ma moznost vidiet ze sa to da.