Reply on: mathre #227168:
Autorovi tej odpovede by som zelal pracovat tri dni v nejakej sukromnej firme, ktora nezije z toho ze jej magistrat posiela peniaze za nicnerobenie. V normalnej firme ked je vela roboty, tak sa holt proste ten tyzden-dva maka. Nech mi nikto nehovori ze spracovat data pre jednu vyluku do palubakov + na web (co by mali byt tie iste data keby DPB netrval na tom ze na weby pojdu ine, casto nespravne a nekompletne, data) je robota na viac ako jeden pracovny den. Ja som ten palubakovy format videl, aj keby to hned robili manualne tak vacsinu veci musia zvladnut za jeden den tvrdej prace. Informovanie cestujucich o tom ako to jazdi je jedna z najdolezitejsich uloh podniku hned po samotnom jazdeni. Co to ma byt ze napr. pocas nedavnej vyluky v Devinskej, kedy si z VW2 isiel posledny spoj o hodinu a pol skor ako bezne, vsetky systemy veselo ukazovali ze 23:55 ten bus ide? Ked sa na to niekto spolahne tak potom co?
Nehovoriac o trojtyzdnovej (!!!) vyluke v Ruzinove, kedy vsetko od ich webu po Google Maps zobrazuje nezmysly. Ako ma potom clovek prestupit do MHD ked ani taku elementarnu vec ako vyhladanie spojenia nema k dispozicii?
Opakovane len dokazuju ze na klucovych poziciach maju bud neschopnych, alebo flakajucich sa ludi a manazment nedokaze alebo nechce nastavit vnutrofiremne procesy tak aby fungovali aspon elementarne veci.
Donekonecna len "neda sa to", ked kazdy kto vystrcil nos z Bratislavy ma moznost vidiet ze sa to da.
Joyki
Oni su debili alebo debili?