No neviem co ma vacsiu prioritu:
- nastup a vystup ludi na stanici do aut napriek dobrej MHD v lokalite
- upchatie 3 dolezitych ulic v centre mesta, ktore sposobia kolaps aj po okoli
Z Užhorodou mu stačí cestovať hodinu do KE alebo PO a vzhľadom na pomerne silnú maďarskú menšinu možno aj do Debrecínu alebo Miškolca. Predpokladám, že aj tam sa práca pre vodiča nájde. Čo viac zarobí v BA (ak vôbec), to minie na cestu a iné výdavky.
Ukrajincov nám už sľuboval Zachar, Záhradník, Belfi ... a dajako furt nič. Okrem toho s tým cudzím jazykom to nebude až tak akútne, naučí sa pár základných viet a funguje. V takom Londýne napríklad je bežné že vodič ovláda perfekne jednu vetu: " Neohovorím anglicky"
Kazdopiatkova realita odkedy cestujem zo zastavky SAV. Teda od roku 2014. Postup:
1. stanica sa upcha,
2. vozidla iduce zo Sancovej, Prazskej a Stefanikovej zostanu uviaznute. Tie zo Sancovej blokuju elektricky a tie z Prazskej a Stefanikovej Sancovu a Prazsku.
3. vozidla zo Sancovej blokuju elektricky kvoli vozidlam z Prazskej a Stefanikovej.
4. vozidla z Prazskej a Sancovej blokuju vozidla iduce zo stanice a vznika deadlock.
5. vozidla zo Stefanikovej na hlst blokuju vozidla z Prazskej iduce na Sancovu.
6. vozidla iduce z Prazskej na Sancovu blokuju vozidla iduce zo Stefanikovej na Patronku.
7. vozidla iduce z Prazskej na Sancovu blokuju vozidla iduce z hlavnej stanice iduce na Stefanikovu.
8. vozidla iduce z hlst na Stefanikovu blokuju vozidla iduce z hlst na Prazsku.
z toho vyplyva, ze vozidla iduce na stanicu blokuju vozidla iduce zo stanice, majuc dosah na celu zapadnu cast mesta, elektrickove radialy, kolibu, racko a trnavske.
co je paradox?
za 4 roky ani naznak riesenia, pricom by stacilo obmedzi auta na stanicu.
Presne ako píšeš, na leto je pripravená linka 7 poobede z centra na Vinohrady v totálne tesnom závese za 5. Ostáva len dúfať, že niektoré spoje linky 5 budú pred Obchodnou trochu meškať, inak v lete prevádzkujeme nový vzduchovod... ?
Zas netreba zabúdať na jazykovú bariéru. Nie všetci sú natoľko ambiciózni, aby sa učili po nemecky. No a niekto z okolia Užhorodu vo veku 50+, ktorý je v existenčnej kríze, tak tomu aj Bratislava príde vhod.
A ešte doplním, že pri tvorbe prázdninového CP linky 7 opäť nastavili odchody tak "geniálne", že z Vinohradov pôjde 3 min po linke 3 (reálne menej, keďže 3 zvykne meškávať) a opačne zasa z Poštovej v závese za linkou 5.
Ale ako tak pozerám CP liniek 3 a 5, tak smerom do Rače by museli posunúť aj jednu z nich (čím by sa rozhasili preklady so všetkými linkami), lebo ak by išla linka 7 až po linke 5, tak by z Blumentálu boli odchody 05 07 08 15 17 18 ...
/Práve preto už mali spraviť zastávku Farského 84/95/99 v tom odbočovacom pruhu, keď tam sú 3 pruhy. Tam pokojne mohla čakať na zelenú s otvorenými dverami. Tým by bol aspoň jeden prestupný smer elegantne vyriešený.
O "projektovanej" odbčke v oačnom smere a zastávke pri električkách asi nie je reálne ani snívať...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TomJ
Ale ako tak pozerám CP liniek 3 a 5, tak smerom do Rače by museli posunúť aj jednu z nich (čím by sa rozhasili preklady so všetkými linkami), lebo ak by išla linka 7 až po linke 5, tak by z Blumentálu boli odchody 05 07 08 15 17 18 ...