Zas netreba zabúdať na jazykovú bariéru. Nie všetci sú natoľko ambiciózni, aby sa učili po nemecky. No a niekto z okolia Užhorodu vo veku 50+, ktorý je v existenčnej kríze, tak tomu aj Bratislava príde vhod.
A ešte doplním, že pri tvorbe prázdninového CP linky 7 opäť nastavili odchody tak "geniálne", že z Vinohradov pôjde 3 min po linke 3 (reálne menej, keďže 3 zvykne meškávať) a opačne zasa z Poštovej v závese za linkou 5.
Ale ako tak pozerám CP liniek 3 a 5, tak smerom do Rače by museli posunúť aj jednu z nich (čím by sa rozhasili preklady so všetkými linkami), lebo ak by išla linka 7 až po linke 5, tak by z Blumentálu boli odchody 05 07 08 15 17 18 ...
/Práve preto už mali spraviť zastávku Farského 84/95/99 v tom odbočovacom pruhu, keď tam sú 3 pruhy. Tam pokojne mohla čakať na zelenú s otvorenými dverami. Tým by bol aspoň jeden prestupný smer elegantne vyriešený.
O "projektovanej" odbčke v oačnom smere a zastávke pri električkách asi nie je reálne ani snívať...
Asi sa boja odchody vodičov ku konkurencií, ktorá k 1.8. zvyšuje hodinovú mzdu na 7,37 ... A keby niekto chcel seknúť s vozením frflajúceho substrátu, tak nábor nových vodičov robí aj OLO ...
70, 78, 87 - intervaly ranná špička 12, sedlo 20 a poobedná špička 15 min. Dobré je, že je to balík liniek,ktoré majú spoločné úseky a teda sa prekladajú. Horšie je že dochádza k predlžovaniu intervalov a podľa tej nórskej štúdie čo tu imhd onehdy dávalo, je krajný interval, koľko sú ľudia ochotní čakať, 15 min.
Tých 20 min je už trochu moc a zvlášť, keď napr. na Prístavnej je samotná 87 ...( samozrejme aj za tú 70 určite Biskupičania neprídu poďakovať ...). Kiež by to plne reflektovalo znížený stav vodičov a zriedené intervaly boli záruka, že celý júl aj august bude 100% výprava ?
A zasa trefa do čierneho, preferencia individuálnej dopravy pred hromadnou dopravou. Fakt super, odstavím električky na desiatky minút, a debilných IADčkárov nechám veselo jazdiť. Toto nie je Bratislava, ale Autoslava. ?
Tri minúty by som aj uveril no deväť je fakt prehnané. Problém pri týchto križovatkách je, že po prejdení električky sa vráti do cyklu , ktorý beží na pozadí čiže môže kludne pokračovať zelená v hlavnom smere, ktorá je najdlhšia . Následne zase môže prichádzať električka z druhého smeru, ktorá zase aktivuje preferenciu.
Toto sa deje aj v Petržalke. Nieraz mi kvôli tomu ušla električka lebo sa L99 z Ovsišťa nevedela dostať cez križovatku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TomJ
Ale ako tak pozerám CP liniek 3 a 5, tak smerom do Rače by museli posunúť aj jednu z nich (čím by sa rozhasili preklady so všetkými linkami), lebo ak by išla linka 7 až po linke 5, tak by z Blumentálu boli odchody 05 07 08 15 17 18 ...