Už ani cez víkend nie sú schopný vypraviť na 130 dva poschoďáky a premávajú sa tam štvorvoznové dobytčáky..
S obehmi si nerobia starosť. Z Ba to ide zmeškané pre malú vatu na obrat a nutný obeh lokomotív....
V clanku to napisane sice je, ale neviem si to celkom v praxi predstavit. Kedze tie linky budu mat ine konecne (aj v BA aj v regione), tak nechapem ako to chcu sprejazdovat. A ak to sprejazdovat nechcu, tak nechapem ako vyuziju "existujuce supravy". Zaujimali by ma detaily.
Nie, budú treba obojsmerné poschoďáky, pretože minimálne v Senci na to nie je priestor ani čas to obehnúť. Takže nové vlaky budú pekné moderné a prázdne, a tie na HLST staré, meškajúce a ešte aj preplnené (lebo nemajú vozne a teda budú krátke).
Okrem toho ako počúvam železničiarov z BANM, Východného, tak sa stále uvažuje nad prenájmom súprav, lebo ZSSK nemá dostatok súprav, vonkoncom nie rušňov + vozňov.
Tými eurofondami by som si nebol taký istý... Možno bude rozdávať finančné prostriedky priamo ECB. Však keď môžme priamo financovať taliansku vládu mimo daní a akéhokoľvek rozpočtu, prečo by sme nemohli financovať súkromný penzión v Santa Croce Camerina alebo nejaké železnice prostým zváčšením peňažnej zásoby. ?
? Fanúšikovia pešej zóny na Mickiewiczovej a architekti
pešia_zóna_s_povolením_vjazdu_do_našej_garáže teraz môžu v centre (Špitálska) názorne vidieť, ako by asi vyzerala situácia na Májkovej a Americkom námestí. A to je v podstate uzavretá len Rajská, kde nie je žiadny tranzit. ?
#bilžšienaokolo
tak som zvedavý koľko budú stáť tie jalové kilometre prejazdené medzi Nový Mestom, UNS-eskou a Petržalkou, kde bude vystupovať len pár nadšencov starých vláčikov, nová zastávka bude najskôr po roku 2023 a to už nebudú eurofondy a dúfam ani Jaspers
Časť uvedej 4-prúdovej cesty existovala a to od ulice Cesta na Klanec (horný koniec ulice tuším číslo 58, teraz sa v tej preluke stavajú nové byty), tu boli spravené komplet zemné úpravy aj s kanalizáciou, potom pokračovala ako je dnes vidieť samostatne stojací dom smerom k Vysokohorskej ulici k ďalšiemu dnes samostatne stojacemu domu bez kolaudácie, pri ňom sa po zvážnici skrútila smerom k rozostavanej nemocnici Rázsochy a minimálne tento úsek mal už aj betónovú vrstvu /viem to, lebo to prechádzalo aj cez náš pozemok/, chodníky a trakčné stožiare (lampy), časť z nich ešte len uložené na vozovke. Po revolúcii sa toto všetko zlikvidovalo, betón sa rozdrvil, kanalizácia zasypala a o el. rozvody sa postarali spoluobčania... ako dodnes nechápem ako sa toto mohlo dopustiť, viem len, že vtedy veľmi určitá časť vlastníkov chcela uvedenie do pôvodného stavu a ... a je z toho stav ako dnes=sídlo pre divú zver. Keď bude záujem a bude viac času-nakreslím presnú polohu do Google máp. Žiaľ vtedy ako dieťa ma nenapadlo, že by som to fotil....
Pozor, dnešný návrh, ktorý sem dal Mike, už ide v inej trase, pridržiava sa skôr dnešných cestičiek. A cesta sa budovala z dôvodu výstavby sídliska Rázsochy-nie Podháj. Pre ten účel sa budovali aj dva nové zásobníky vody pri existujúcich vodárňach - oba sa tiež nedostavali a dodnes iba chátrajú...
7ross7