Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Joyki #226307:
Už ani cez víkend nie sú schopný vypraviť na 130 dva poschoďáky a premávajú sa tam štvorvoznové dobytčáky..
S obehmi si nerobia starosť. Z Ba to ide zmeškané pre malú vatu na obrat a nutný obeh lokomotív....
Reply on: 810zssk #226309:
Veď som písal aj...

Reply on: Joyki #226307:
Súprav aj rušňov je dostatok, len kvôli šetreniu na údržbe nie je asi polovica prevádzkyschopná ?
Reply on: david1 #226306:
To mozu, ale oni pridavaju vlaky aj v spicke.
Reply on: Andy #226305:
V clanku to napisane sice je, ale neviem si to celkom v praxi predstavit. Kedze tie linky budu mat ine konecne (aj v BA aj v regione), tak nechapem ako to chcu sprejazdovat. A ak to sprejazdovat nechcu, tak nechapem ako vyuziju "existujuce supravy". Zaujimali by ma detaily.
Reply on: david1 #226306:
Nie, budú treba obojsmerné poschoďáky, pretože minimálne v Senci na to nie je priestor ani čas to obehnúť. Takže nové vlaky budú pekné moderné a prázdne, a tie na HLST staré, meškajúce a ešte aj preplnené (lebo nemajú vozne a teda budú krátke).
Okrem toho ako počúvam železničiarov z BANM, Východného, tak sa stále uvažuje nad prenájmom súprav, lebo ZSSK nemá dostatok súprav, vonkoncom nie rušňov + vozňov.
Reply on: Andy #226305:
Predpokladám, že na to využijú súpravy aj od v sedle odstavených Rexov a RR.
Reply on: akela #226300:
Však na konci článku to máš napísané, ďalšie súpravy na to netreba a personál stačí terajší.
Reply on: david1 #226297:
áno, tadiaľ pôjde tá nová cyklocesta s mostom a využije sa už vybudovaný podjazd popod dialnicu.
Reply on: akela #226300:
Tými eurofondami by som si nebol taký istý... Možno bude rozdávať finančné prostriedky priamo ECB. Však keď môžme priamo financovať taliansku vládu mimo daní a akéhokoľvek rozpočtu, prečo by sme nemohli financovať súkromný penzión v Santa Croce Camerina alebo nejaké železnice prostým zváčšením peňažnej zásoby. ?
? Fanúšikovia pešej zóny na Mickiewiczovej a architekti
pešia_zóna_s_povolením_vjazdu_do_našej_garáže teraz môžu v centre (Špitálska) názorne vidieť, ako by asi vyzerala situácia na Májkovej a Americkom námestí. A to je v podstate uzavretá len Rajská, kde nie je žiadny tranzit. ?
#bilžšienaokolo
Reply on: akela #226300:
Aha, Chodec sa nám premenoval.
tak som zvedavý koľko budú stáť tie jalové kilometre prejazdené medzi Nový Mestom, UNS-eskou a Petržalkou, kde bude vystupovať len pár nadšencov starých vláčikov, nová zastávka bude najskôr po roku 2023 a to už nebudú eurofondy a dúfam ani Jaspers

http://bratislava.dnes24.sk/pristavny-most-sa-po-rokoch-opat-otvori-pre-osobne-vlaky-zeleznice-spoja-senec-s-petrzalkou-297201
Reply on: Ike #226298:
Zatiaľ neviem o tom, že by mal byť. 😞
Bude na (zbytočne) zrekonštruovanej lamacskej bus pruh?
Reply on: diky #226296:
Na konci Dúbravky bola tiež príprava na prepojenie s Lamačom cez Dúbravčickú priamo do ulice Podháj.
Reply on: anbis #226288:
Časť uvedej 4-prúdovej cesty existovala a to od ulice Cesta na Klanec (horný koniec ulice tuším číslo 58, teraz sa v tej preluke stavajú nové byty), tu boli spravené komplet zemné úpravy aj s kanalizáciou, potom pokračovala ako je dnes vidieť samostatne stojací dom smerom k Vysokohorskej ulici k ďalšiemu dnes samostatne stojacemu domu bez kolaudácie, pri ňom sa po zvážnici skrútila smerom k rozostavanej nemocnici Rázsochy a minimálne tento úsek mal už aj betónovú vrstvu /viem to, lebo to prechádzalo aj cez náš pozemok/, chodníky a trakčné stožiare (lampy), časť z nich ešte len uložené na vozovke. Po revolúcii sa toto všetko zlikvidovalo, betón sa rozdrvil, kanalizácia zasypala a o el. rozvody sa postarali spoluobčania... ako dodnes nechápem ako sa toto mohlo dopustiť, viem len, že vtedy veľmi určitá časť vlastníkov chcela uvedenie do pôvodného stavu a ... a je z toho stav ako dnes=sídlo pre divú zver. Keď bude záujem a bude viac času-nakreslím presnú polohu do Google máp. Žiaľ vtedy ako dieťa ma nenapadlo, že by som to fotil....
Pozor, dnešný návrh, ktorý sem dal Mike, už ide v inej trase, pridržiava sa skôr dnešných cestičiek. A cesta sa budovala z dôvodu výstavby sídliska Rázsochy-nie Podháj. Pre ten účel sa budovali aj dva nové zásobníky vody pri existujúcich vodárňach - oba sa tiež nedostavali a dodnes iba chátrajú...
Reply on: S499.1023 #226293:
Však ale anbis písal o roku 1990, ty si sem zatiahol obdobie výstavby Podhája (polovica 70-tych). ?
Nevete niekto – ten Kasselský obrubník na Švabinského smerom na Markovu je tam ako dlho?
Reply on: Valec #226292:
Takže to evidentne nie je z obdobia výstavby sídliska Lamač - Podháj.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.