Nemam dojem, ze teraz na Trnavskom myte budu moct stat dva autobusy za sebou, to su iba kecy od dopravneho podniku. Som si to opticky zmeral a kedze tam vacsinuo stoja dlhe dva autobusy 78 a 39/31, tak tazko sa zmestia, iba budu blokovat krizovatku....
Nic moc teda - nehovoriac o tom, ze sa clovek bude musiet trepat cez podchod.
Nic moc teda - nehovoriac o tom, ze sa clovek bude musiet trepat cez podchod.
J
L1 - xx:05, 17, 29, 41, 53.
L5 - xx:09, 21, 33, 45, 57.
L12 - xx:01, 13, 25, 37, 49. (v čase rannej špičky častejšie pre vložené posilové spoje)
Na zastávke Karlova Ves sú:
L1 - xx:02, 14, 26, 38, 50.
L5 - xx:06, 18, 30, 42, 54.
L12 - xx:10, 22, 34, 46, 58.
L9 ide zo zastávky Karlova Ves xx:01, 13, 25, 37, 49.
Ďalej je tu L4, ktorou sa môžete presunúť na zastávku Legionárska alebo Trnavské mýto a tam vám idú okrem L9 aj L8 a L14. Pri tejto možnosti by ste však prestupovali dvakrát.
Myslím si, že ideálna je prevás L5, pri ktorej máte pohodlný prestup na L9 ak ide spoj načas o 7minút a ako má bežné meškanie (do troch minút) tak o 4 minúty. Avšak L5 ste nespomenuli. Neviem či omylom alebo naschvál.
Re #22549 Spectre: Nesúhlasím. Pre mňa je teda zásadný rozdiel, keď príde 7304 alebo 7301+02. A môj vysoký spolužiak si 7304 pochvaloval, lebo mu nezavadzali horné madlá a nebúchal si do nich hlavu. Samozrejme pohodlne sa o ne chytil. A pritom interiér je rovnaky avšak T3S je pre cestujúceho nová a T3Mod je stále pre cestujúceho len stará T3ka avšak s novým náterom. Ak by som to mal ohodnotiť na stupnici od 1 po 5 kde T3=1 a T3S=5 tak T3Mod má u mňa 3.