Reply on: chodec #225376:
Ja si pamätám, že v tých rokoch 2008-10 nám členovia EK vyčítali, že nemáme dostatočne detailne zhodnotené alternatívy k Filiálke. Lebo pôvodný rozpočet, s ktorým sme sa uchádzali o eurofondy (Ty tie sumy budeš vedieť lepšie) bol 18 mld SKK, po pár rokoch to celé prehodnotili a "zreálnili" na 38 mld SKK. Aké iné opatrenia v cestnej a koľajovej doprave (električkyň by sa za tie peniaze dali zrealizovať? (Písal v nejednom prípsevku už Ike). A tiež, tušim to bolo v DUŠ TEN-T, vypočítali, že stanica Nivy aby sa oplatila, by tam musel byť obrat v rannej špičke x tisíc ľudí - čo vychádzalo tak, že úplne všetci ľudia, čo vystúpia jednak zo všetkých prímestských a diaľkových busov na autobusovej stanici, ale aj z liniek MHD + generovaní peši z okolia, by museli tú stanicu nutne využiť (či už na nástup alebo výstup).
barack40
Aj vrámci jedného dňa je doprava dosť nárazová. Na jednej strane sú tu hluché časy (väčšinou 03:00 - 08:00 a 15:00 - 19:00), kedy toho jazdí málo a neraz sa niekoľko hodín nepohne ani koleso, v iných časoch ide aj niekoľko vlakov na odhlášku po sebe (medzi ÚNS a Petržalkou sa čaká na odhlášku asi 8-9 minút, na Rusovce 10-12 minút). Vyťaženejší je úsek ÚNS - Nové Mesto, keďže z ÚNS je veľa východiskových a končiacich vlakov (+prístav).