Reply on: 810zssk #225342:
Po pravde presne neviem, aspoň som v tom, že ano. Z čeho iného by sa mohli financovať takéto medzinárodné projekty? Iba ak na základe vzájomnej dohody medzi štátmi samotnými, ale to slovenský úsek, žáden iný štátvfinancovať nebude. Každopádne ŽSR zo svojeho rozpočtu, to nepostaví ani v tom r. 2050.
Valec
Vidno, ako si krásne domýšľaš (a predpokladám, že tak robíš aj pri iných tvrdeniach). Ja som si dal totiž tú námahu, že som si na OpenStreetMap zmeral vzdialenosť po chodníkoch od nadjazdu do stredu nástupného ostrovčeka električkovej zastávky. A vyšlo mi 290 m na Nám. Biely kríž a 277 m na Mladú Gardu. A to vo výpočte ešte nie je zohľadnená presná poloha nástupišťa vlaku, ktorá rozhodne nezačne na úrovni chodníka pod nadjazdom, ale niekde viac smerom k ŽST Nové Mesto, teda kľudne o ďalších 30-50 metrov ďalej.
Popri tých domýšľaniach zároveň poukazuješ na iné nevhodné prestupné miesta a tým obhajuješ toto riešenie TIOPu (teda integrovaného terminálu) ako adekvátne. ?
Nevýhody ďalšej zastávky som pri tom tiež uviedol. ?