Reply on: 810zssk #225229:
Prosím Ťa láskavo daj aspoň relevantné vysvetlenie čo myslíš pod týmito Tvojimi argumentami:1./ rozbitie bratislavského uzla
2./ zhoršenie pripojovosti
3./ poloha ZST Filialka na kraji mesta,
4./ centrálna poloha Hlavnej stanice.
Ale zober pri svojom uvažovaní do úvahy skutočnosť, že železničná stanica s historicky použitým názvom Hlavná stanica nie je z dôvodov, ktoré som už v diskusii uviedol rekonštruovateľná do takej podoby aby splnila nevyhnutné dopravno-technologické požiadavky na zvládnutie výhľadovej dopravy. Ak vôbec vieš o čo všetko ide.
juro
- zvýšiť rýchlosť na Hlavnej stanici - vlaky sa tam plížia na cca 2,5 km úseku 30km/h (momentálne kvôli problémom s výhybkami až 10km/h)
- druhá koľaj medzi BA hl.st. a BA-Nové Mesto, autoblok v dezolátnom stave, zlé trasovaná už existujúca traťová koľaj - momentálne je tam kvôli RJ už skoro vypredané,nákladné vlaky čakajú hodne dlho aby sa tade prepchali, príp jazdia odklonom cez Raču a Vajnory, čím obsadzujú inú kapacitu,
- predĺžiť nástupištia na Vinohradoch,
- tretia koľaj BA hl.st. - BA-Lamač - nutnosť ďalšej rúry - to je pri začarovaných bratislavských tuneloch tak na 20rokov výstavby, existujúca stanica Lamač sa môže zmeniť na zastávku resp. diaľkovo riadenú dopravňu s mimoúrovňovými nástupišťami, aby tam mohli zastavovať napr. aj Rexovia do Viedne,
- zvýšiť rýchlosť Odb. Vinohrady - Predmestie - Nové Mesto - ÚNS + aspoň jedno AHr medzi Nové Mesto - ÚNS
- druhá koľaj Nové Mesto - Biskupice - ....
- potom môžeme začať zahusťovať zastávky
.
.
.
Na súčasnú Filialku presťahovať napr. muzeum dopravy ?